Helpdesk Operator NL5 FR5 (m/v)

Recruteur
Région
EVERE
Publication
jeudi 5 avril 2018
Date limite
samedi 5 mai 2018
Réf
1154EAUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is een grote groep met meer dan 3.000 medewerkers. Zij zijn actief in de sector van de dienstverlening aan de industrie, de bouw- en de schoonmaaksector.

Dankzij hun leiderspositie, kunnen zij boeiende perspectieven aanbieden inzake professionele ontplooiing.

Hun bedrijfscultuur valoriseert de geest van het ondernemen in al zijn facetten : initiatief, verantwoordelijkheid, autonomie en beslissingskracht.

Iedereen evolueert in een kader waar het respect voor de menselijke waarden volledig tot zijn recht komt.



Functiebeschrijving

Met het oog op een succesvolle overgang naar de digitale economie (digital transformation) en in het kader van versterking van hun IT-team , zijn zij op zoek naar een IT Helpdesk Operator (m/v).

Helpdesk 1e graad:

  • Je beantwoordt op professionele wijze een brede waaier aan vragen met betrekking tot het gebruik van IT materiaal, standaard software of applicaties eigen aan het bedrijf
  • Je stelt een correcte diagnose van mogelijke problemen en zoekt naar gepaste oplossingen binnen uw competentiegebieden of verwijst de interne klanten door naar onze support 2de graad
  • Je zorgt voor de follow-up van elk aanvraag tot een definitieve oplossing wordt gevonden (zowel vragen behandeld door support 2de graad als support 1e graad)
  • Je formuleert concrete verbeteringsvoorstellen voor terugkerende aanvragen
  • Je stelt de nodige "oplossingstools" (How-to, FAQ, ...) ter beschikking van de gebruikers
  • je rapporteert aan de « IT & Digital Director »



Functie-eisen

  • Je bent in het bezit van een graduaat in Informatica
  • Je kan terugblikken op een relevante ervaring van minimum 2 jaar in een gelijkaardige functie
  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen
  • Je bent perfect tweetalig NL / FR
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Engels
  • Je hebt een uitstekende kennis van standaard IT-toepassingen zoals outlook, Excel, Word, ...
  • Je toont interesse voor zowel hardware als software
  • Je bent een geboren trainer en bent bekwaam om gebruikers vertrouwd te maken met IT-tools
  • Ervaring in een supportfunctie van een ERP-toepassing is een pluspunt

Ook beschik je over volgende competenties:

  • Je bent sterk gericht op het leveren van kwaliteit en op de mogelijkheden om deze hoog te houden en te verbeteren
  • Je beschikt over een sterke ondernemingszin en durft initiatieven nemen
  • Je zoekt constant naar middelen en oplossingen om snel in te spelen op de noden en vragen van de klanten
  • Je signaleert opportuniteiten om de klantentevredenheid te verbeteren Je beschikt over de nodige overtuigingskracht en hebt impact op derden
  • Je hebt het vermogen om duidelijk advies en te volgen raadgevingen te formuleren
  • Je ziet de structuren, verbanden en samenhang tussen verschillende elementen en denkt een breed kader en beschikt over een zeer sterk inzichtelijk en analytisch vermogen



Arbeidsvoorwaarden

Voor deze functie met reële verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief binnen een stabiele en aangename werkomgeving mag je rekenen op een aantrekkelijk salaris en een aantal extralegale voordelen.