Managing & HR Assistant (m/v)

Recruteur
Région
ANDERLECHT
Publication
lundi 16 avril 2018
Date limite
mercredi 16 mai 2018
Réf
FC9FAUNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant verzorgt de fondsenwerving voor een dertigtal klanten in België.



Functiebeschrijving

Je voert taken voor het secretariaat, de dienst boekhouding en de HR dienst nauwkeurig uit :

  • Verwerken van dagelijkse post
  • Onthaal van bezoekers
  • Telefoon beantwoorden, alsook de algemene briefwisseling van het bedrijf
  • Maken van afspraken en reservaties voor de collega’s, voorbereiden van vergaderingen
  • Aankopen van bureaumaterialen en opvolging van diverse contracten
  • Organiseren van evenementen
  • Invullen en filing van verschillende documenten
  • Samenwerking met de dienst boekhouding;
    • Facturatie aan de verenigingen en opvolging van betalingen,
    • Verificatie en registreren van aankoopfacturen en rekeninguittreksels in boekhoudprogramma,
    • Opvolgen van de inkomsten van onze partners en opmaak van jaarrapporten
  • Samenwerking met HR dienst (20%):
    • Beheren van verlofdagen, medisch attesten en personeelsdossiers;
    • Beheren van verzekeringen van het personeel;
    • Beheren van reiskosten, gsm abonnementen en internet abonnementen van het personeel;
    • Je houdt personeelsgegevens up to date;
    • Vacatures plaatsen op het internet;



Functie-eisen

  • Je beschikt over een professionele bachelor (management, communicatie, handelswetenschappen, boekhouding ….)
  • Je bent zeer goed tweetalig (Nederlands – Frans) en je trekt je uit de slag in het Engels
  • Je kan uitstekend werken met Outlook, Internet Explorer, Word en Excel en bij voorkeur ook met Powerpoint. Ervaring in een boekhoudprogramma is een pluspunt
  • Je bent sociaal ingesteld en wilt bijdragen tot een betere wereld
  • Je bent dynamisch, zelfstandig en sterk communicatief
  • Open en eerlijke communicatie is voor jou een evidentie
  • Je bent dienstgericht, georganiseerd, nauwkeuring en je kan vertrouwelijk werken
  • Je bent leergierig en je voelt je snel verantwoordelijk
  • Je bent proactief, dienstverlenend en je kan initiatieven nemen.



Arbeidsvoorwaarden

  • Je werkt samen met 35 toffe collega’s die van de wereld een betere plaats willen maken
  • Een voltijdse job (40u per week met 12 ADV-dagen)
  • Een boeiende en veelzijdige job in een onderneming waar mensen centraal staan
  • Glijdende uurroosters
  • Een aantrekkelijk loon met een heleboel extralegale voordelen (van gratis vervoer over maaltijdcheques tot gsm en internet abonnementen, notebook, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering met ambulante kosten en medicijnen)
  • Een toffe werkplek in Brussel makkelijk bereikbaar met het openbaarvervoer (metro, trein en tram op wandelafstand)
  • Gratis openbaar vervoer naar het werk
  • Een dagje thuiswerken kan ook.

Emplois similaires

Emplois similaires