Quality en Training Expert bij Callexcell

4 jours restants

Recruteur
Callexcell
Région
Saint-Trond (Commune), Hasselt (BE)
Publication
lundi 30 avril 2018
Date limite
mercredi 30 mai 2018
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Functieomschrijving

  • Samen met de Quality & Training Manager en de Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en klantbeleving binnen jouw project.
  • Ism de kennisexperts stel je op regelmatige basis kennistesten op die je zelf afneemt en evalueert.
  • Je kan trainingsnoden detecteren en vertalen in concrete input voor de trainers. Daarnaast denk je zelf actief na over creatieve manieren om vaardigheden van de medewerkers verder te ontwikkelen en ga je hier zelf mee aan de slag in het geven van praktijkgerichte trainingen.
  • Als opvolging van de gegeven trainingen, doe je samen met de Quality Booster regelmatig steekproeven. Je analyseert geschreven en gesproken klantencontacten adhv een Quality Monitoring formulier.
  • Je onderhoudt en past de bestaande Quality Monitoring formulieren aan waar nodig. Samen met de Quality & Training Manager ontwikkel je nieuwe formulieren.
  • Op regelmatige basis kalibreer je met de klant en/of met de Team Coaches en de Quality Boosters om ervoor te zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte zit op vlak van kwaliteit en bijsturing. Je maakt hiervan nadien een verslag op en bezorgt dit zowel aan de Quality & Training Manager als aan de Operations Manager.
  • Je adviseert de Team Coach in het overbrengen van feedback naar de medewerkers op een constructieve en SMART manier.

Profielomschrijving

  • Je bent tweetalig: je spreekt en schrijft vlot en foutloos in het Nederlands en het Frans.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Excel, Word) en werkt vlot met presentatie-tools (Powerpoint, Prezi,…). Andere systemen krijg je vrij snel onder de knie.
  • Je hebt een hogere opleiding genoten en reeds geruime ervaring binnen een sales of service omgeving opgedaan.
  • Je bruist van enthousiasme, motivatie en goesting om bij te leren. Je bent een vat vol energie en kan dat makkelijk overbrengen op anderen.
  • Klantgerichtheid en commerciële feeling zijn sleutelwoorden voor jou. Je jongleert met deze begrippen en weet perfect wat er nodig is om deze om te zetten in de praktijk.
  • Je slaagt erin om de sfeer van het project en de wensen van de klant over te brengen, zonder daarbij het Callexcell gevoel uit het oog te verliezen.

Aanbod

  • Een vaste betrekking in een groeiend, dynamisch bedrijf met een open bedrijfscultuur waarin dialoog en medewerkerstevredenheid centraal staan.
  • Een volledig uitgewerkt jaarthema met team events, feestjes en een familiedag.
  • Wekelijks gratis vers fruit en een bedrijfsrestaurant aan zeer competitieve prijzen.
  • Werken in een bloeiend, commercieel winkelcentrum met warenhuizen, fitness, kapperszaak, frituur,…

Solliciteer via: http://callexcell.heeft-nieuwe-jobs.be/s/4561/839/nl/quality-en-training-expert-bij-callexcell/

Keywords

Customer Experience Developer bij Callexcell, Klantendienst, Customer Service, Klantenservice, Contactcenter, Callcenter, Limburg, Sint-Truiden, Sales, Commercieel, Kwaliteit, Klantbeleving, Quality Booster, Verantwoordelijke Klantendienst, Verantwoordelijke Customer Service, MS Office, Bachelor, Universiteit, Communicatie, Verkoop, Service

Emplois similaires

Emplois similaires