Implementatiemanager bij Callexcell

3 jours restants

Recruteur
Callexcell
Région
Saint-Trond (Commune), Hasselt (BE)
Publication
lundi 30 avril 2018
Date limite
mercredi 30 mai 2018
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Functieomschrijving

  • Je speelt een cruciale rol in het uitwerken van een waardevol partnership tussen Callexcell en zijn klanten. Je streeft hierbij naar een optimale klanttevredenheid bij het implementeren van nieuwe projecten en dit zowel bij nieuwe als bestaande opdrachtgevers.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en tijdig opleveren van de implementaties van nieuwe projecten.
  • Je fungeert als spil tussen de klant en IT en waakt erover dat beide partijen steeds over de nodige informatie beschikken om aan de gestelde verwachtingen te voldoen. In dit kader vertaal je de noden van de klant ook naar effectieve richtlijnen voor onze IT-afdeling.
  • Dmv analyse & research werk je verbeterprojecten uit die een rechtstreekse impact hebben op de bottom line. Focus ligt hierbij vooral in het verhogen van productiviteit, effectiviteit en continuïteit van de operaties.
  • Je zorgt voor standaardisering & documentatie van alle processen en rapporten mbt bovenstaande resultaatsgebieden.
  • Je organiseert een overlegstructuur ter optimalisatie van de interne werking.

Profielomschrijving

  • Je krijgt energie van intensief samenwerken met mensen en je kan je makkelijk aanpassen aan “de kleur” van jouw gesprekspartners.
  • Verbindend communiceren is voor jou een natuurlijk gegeven.
  • Je beschikt over sterke commerciële vaardigheden en slaagt er makkelijk in om het vertrouwen van mensen te verkrijgen.
  • Je kan verwachtingen van de opdrachtgever vertalen in operationele en technische vereisten.
  • Door ervaring heb je een onderbouwd inzicht in marketing, sales en datakwaliteit en weet je wat de drivers zijn om tot het gewenste resultaat te komen.
  • Je hebt ruime operationele, praktische ervaring zodat je proactief en end-to-end kan meedenken met opdrachtgevers.
  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring in contact centers in een functie waarbij je in contact kwam met de ondersteunende processen en departementen.
  • Je bent een gedreven, ondernemend, resultaatsgericht en analytisch persoon die zelfstandig kan werken en zin heeft voor initiatief.
  • Je werkt nauwkeurig en houdt van deadlines.
  • Je beschikt over een uitstekende talenkennis Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office.

Aanbod

  • We bieden je een sleutelfunctie met onmiddellijke indiensttreding waar ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Je komt terecht in een groeiend, dynamisch bedrijf met een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Wij bieden je een competitief salaris met een uitgebreid pakket aan extra legale voordelen.
  • Callexcell bevindt zich in een bloeiend commercieel centrum met fitness, kapper, brasserie, winkels, ... gelegen in een filevrije omgeving.

Solliciteer via: http://callexcell.heeft-nieuwe-jobs.be/s/4562/839/nl/implementatiemanager-bij-callexcell/

Keywords

Implementatiemanager bij Callexcell, Limburg, Sint-Truiden, Telesales, Callcenter, Contact Center, Communicatie, Klanttevredenheid, Customer Care, Customer Service

Emplois similaires

Emplois similaires