Sales Communication Officer (m/v) in Brussel

Recruteur
Région
ANDERLECHT
Publication
vendredi 11 mai 2018
Date limite
lundi 11 juin 2018
Réf
11C13EUNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Deze klant is actief in de bankensector



Functiebeschrijving

  • Communicatie PIXIS: de Sales Communication Officer staat in voor de afwerking, creatie, filtering en publicatie van alle vormen van mededelingen die het netwerk in staat stellen om op de hoogte te blijven van producten, campagnes, processen, procedures…
  • De officer zal een doorslaggevende rol spelen in het opzetten (structuur) van de communicatie, het jargon, het verduidelijken van de sales strategie, en de juiste keuze van het communicatiekanaal.
  • Hij/zij zal de verschillende partijen die een communicatie naar de verkooppunten voorbereiden, adviseren en bijstaan. Alsook zorgen voor een logische prioriteitszetting en erop toezien dat de communicatie ook vertaald wordt in blijvende procedures, indien dit noodzakelijk is.
  • Communicatie bij COB-situaties behoort ook tot het takenpakket als ondersteuning van de COB manager.
  • Toezicht en hulp bij publicaties of wijzigingen van diverse communicaties op PIXIS. En er zelf, in de mate van het mogelijke (technische kennis en in overleg met de Webmaster) ondersteuning aan geven.
  • Ad hoc kleinere projecten waarbij voornamelijk een of andere vorm van communicatie naar het netwerk noodzakelijk is (volledig of beperkt aantal verkooppunten).
  • Vertaalwerk en administratieve taken (archiveren van de communicaties bijv.) die gelinkt zijn aan de Communication Officer’s taak, of, indien tijd, administratieve hulp bieden aan de andere teams van Sales Support op ad hoc basis.



Functie-eisen

  • Drietalig (FR/NL/ENG) met voorkeur Frans als eerste taal
  • Goede communicatieve vaardigheden (vooral geschreven) – bij voorkeur vertrouwd met schrijven voor intranet.
  • Sterk gedreven om de klant te helpen
  • PC skills (vooral word) en bereid om te leren werken met de informaticatoepassing voor publicaties op het intranet van de bank.
  • Goed georganiseerd zijn, autonoom kunnen werken
  • Goede sociale contacten
  • Zin voor initiatief
  • Flexibel en dynamisch



Arbeidsvoorwaarden

Een aantrekkelijk loonspakket met verschillende extralegale voordelen.