Management Assistant NL- FR- ANG

Recruteur
Région
WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Publication
vendredi 11 mai 2018
Date limite
lundi 11 juin 2018
Réf
101EBEUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Arts Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Mi-temps

We zijn een internationaal marktleider in HR dienstverlening.

Via onze Rekrutering & Selectie, Talent Management en Interim Management oplossingen helpen wij onze klanten om succes te boeken met mensen.



Functiebeschrijving

Aan de zijde van de regiomanager neem je de coördinatie op van de office taken.

  • Je zorgt ervoor dat de back-office alle afspraken nauwgezet plant, opvolgt en coördineert.
  • Je onderhoudt zowel telefonisch als via email veel contacten.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, kandidaten en collega’s.
  • Je houdt vinger aan de pols bij jouw management en jullie werken als een echte tandem.
  • Je organiseert teammeetings en activiteiten voor het team die de samenwerking bevorderen.
  • Hierbij zijn discretie, professionaliteit en jouw vlotte communicatiestijl onontbeerlijke troeven.
  • Als organisatietalent weet je van aanpakken: Je bent niet bang om initiatieven te nemen en uitdagingen pak je graag met beide handen aan.
  • Een takenpakket dat enige flexibiliteit en stressbestendigheid vraagt, schrikt je niet af.
  • Je onderhoudt contacten met de ondersteunende diensten van Hudson (marketing, IT, HR, aankoop, business support) en verzekert de efficiënte doorstroom van informatie naar jouw team van consultants, researchers en assistenten.
  • Je coördineert de projecten van A tot Z, van de voorbereiding van offertes, de nauwkeurige planning tot de rapportering naar klanten en de nazorg. Je stuurt een klein back-office team aan, dat in functie van de groei van het kantoor verder zal worden uitgebouwd. Zij staan in voor de nauwkeurige administratieve en logistieke coördinatie van assessmentopdrachten, selectieprocedures, sales en marketinginitiatieven, etc.
  • Je overlegt graag met de office managers van onze andere afdelingen, waar je inspiratie kan halen om de eigen werkprocessen te verbeteren.
  • Je initieert voorstellen tot verbetering en volgt de implementatie hiervan op.
  • Op commercieel vlak, coördineer je alle uitgaande offertes en presentaties op zowel inhoudelijk als taalkundig vlak.
  • Hierbij zijn discretie, professionaliteit en jouw vlotte communicatiestijl onontbeerlijke troeven.
  • Als organisatietalent weet je van aanpakken: Je bent niet bang om initiatieven te nemen en uitdagingen pak je graag met beide handen aan.
  • Een takenpakket dat enige flexibiliteit en stressbestendigheid vraagt, schrikt je niet af.
  • Je onderhoudt contacten met de ondersteunende diensten van Hudson (marketing, IT, HR, aankoop, business support) en verzekert de efficiënte doorstroom van informatie naar jouw team van consultants, researchers en assistenten.
  • Je coördineert de projecten van A tot Z, van de voorbereiding van offertes, de nauwkeurige planning tot de rapportering naar klanten en de nazorg. Je stuurt een klein back-office team aan, dat in functie van de groei van het kantoor verder zal worden uitgebouwd. Zij staan in voor de nauwkeurige administratieve en logistieke coördinatie van assessmentopdrachten, selectieprocedures, sales en marketinginitiatieven, etc.
  • Je overlegt graag met de office managers van onze andere afdelingen, waar je inspiratie kan halen om de eigen werkprocessen te verbeteren.
  • Je initieert voorstellen tot verbetering en volgt de implementatie hiervan op.
  • Op commercieel vlak, coördineer je alle uitgaande offertes en presentaties op zowel inhoudelijk als taalkundig vlak.



Functie-eisen

Profielen

  • Je bent sterk met cijfers en analytisch, en communiceert transparant.
  • Dankzij je vlotte pen, je scherp oog voor detail en je uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans ben je in staat de opmaak en vertaling van teksten te verzorgen.
  • Kennis van het Engels is een troef.
  • Je bent niet bang voor verantwoordelijkheid en ziet graag het concrete resultaat van jouw werk.
  • Je voelt je gedreven om mee te schrijven aan een groeiproject en wil daarin een tastbare rol nemen die appel doet op jouw zin voor initiatief en organisatietalent. Je communiceert sterk en spreekt duidelijke taal, maar je kan ook kan inspireren en motiveren
  • Je bent iemand die zijn of haar potentieel binnen de dynamische omgeving verder wil ontplooien.
  • Je hebt een Masteropleiding met minimum 5 jaar relevante werkervaring.



Arbeidsvoorwaarden

Interesse om te werken in een vooraanstaand consultancybureau met grote ambities ?

Emplois similaires

Emplois similaires