Administratief Bediende (m/v)

Recruteur
Région
WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Publication
lundi 4 juin 2018
Date limite
mercredi 4 juillet 2018
Réf
106356UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Arts Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

• Het bedrijf is verantwoordelijk voor projectontwikkeling. Het omvat drie activiteitenlijnen: kantoren, residentieel en retail & services. Het team verenigt de grootste talenten: architecten, ingenieurs en ondernemers. Ze dienen de specifieke belangen van klanten met krachtige ontwikkelingen: maximaliseren van het gebruiksgemak en optimalisatie van de ecologische, economische en technische factoren.



Functiebeschrijving

• Je werkt ter ondersteuning van je collega’s van de afdelingen Insurances, ICT en Facility Management en bent verantwoordelijk voor de technische en operationele ondersteuning van 45 personen binnen HET BEDRIJF.

• Je bent het aanspreekpunt voor nieuwe medewerkers. Jouw communicatieve vaardigheden, flexibiliteit en punctualiteit maken het verschil bij de on-boarding ervaring van nieuwe werknemers, studenten en stagiaires.

• Je zorgt voor de algemene administratieve ondersteuning (aanvragen van telecom abonnementen, vergaderingen plannen, voorbereiding van werkstations van nieuwe starters, archivering, bestelling en beheer van alle computerapparatuur binnen HET BEDRIJF).

• Fleet Management maakt ook deel uit van je takenpakket evenals het verzorgen van de instructies ter ondersteuning van de eindgebruiker. (Leasing en verzekeringen opvolgen, voorzien van vervangende voertuigen, bezorgen van de tankkaarten, opvolging van de centrale bandenwisselassistentie, PV-tracking,…)

• Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte planning, organisatie, opvolging en coördinatie van het bedrijf-interface (Topdesk-portal) voor bouwkundige zorgen.

• Verder ben je ook inzetbaar voor de het regelen van fruitmanden, koffiebestelling, onderhoud van de koffiemachine, opvolging van de plantenverzorging en het verzorgen van andere kleine taken.



Functie-eisen

• Als “Administrative Officer” beschik je minstens over een bachelor diploma in de richting management assistent, office management, secretariaat-talen of rechtspraktijk.

• Je hebt minimum 3 jaar werkervaring en je kan je zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels.

• Je bent het aanspreekpunt voor onze interne klanten, collega’s en leveranciers. Daarom is het belangrijk dat je graag communiceert in verschillende talen op een professionele en respectvolle manier.

• Je voelt je thuis in een fast-paced, snel wijzigende omgeving en hoge werkdruk brengt je niet van je stuk.

• Je bent klant- en servicegericht: je begrijpt de noden en de behoeften van de klanten en kan hieraan beantwoorden.

• Je hebt organisatorische en analytische vaardigheden en streeft continu naar verbetering. • Je kan zelfstandig werken maar bezit daarnaast een gezonde dosis teamspirit.

• Je hebt kennis van de volgende software pakketten: MS office (Outlook, Word en Excel)



Arbeidsvoorwaarden

• Interessant salarispakket!

Emplois similaires

Emplois similaires