Dossierbeheerder (h/f)

Recruteur
Région
ANDERLECHT
Publication
lundi 4 juin 2018
Date limite
mercredi 4 juillet 2018
Réf
1064DEUNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is een is een onderneming gespecialiseerd in de verzekering van bouwrisico’s en heeft tot doel het efficiënt behartigen van uw belangen.



Functiebeschrijving

1. Algemeen

-Ontvangst en opsturen van briefwisseling: o.a. verzending van brieven en van aangetekend schrijven...

-Uitzonderlijk kan de beheerder op verzoek van de verantwoordelijke verzocht worden zich van het kantoor te verplaatsen.

-Telefonisch onthaal.

2. Productie

-Opstellen van conhacten, administratieve en technische opvolging van de contracten, boekhoudkundige verrichtiûgfl, uitgifte van kwijtingen. . .

-Opstellen van verzekeringscertificaten, opsturen van wagenlijsten en behandeling van de jaarlijkse aangift e van activiteiten.

-Opvolging van de makelaars en klantenrekeningen .

-De verantwoordelijke van het kantoor bijstaan bij bijzondere projecten zoals daar zijn : sanering van de portefeuille,organisatie van evenementen,mailing enz..

-De commerciële relaties met makelaars en klanten onderhouden en dit vooral telefonisch.

3.Schadebeheer

-Administratief beheer van de schadegevallen: voorbereiding van de betalingen, administratieve opvolging van de reserves,aangifte van de schadegevallen aan dehewerzekeraars, enz...

-Opvolgingen van het schadeverloop van de contracten.



Functie-eisen

U beschikt over een ervaring aan de balie of in de verzekeringssector.
U bent vlot tweetalig, Nederlands / Frans.



Arbeidsvoorwaarden

Opdracht met optie vast.
Open bedrijf met directe communicatielijnen.
Een competitief verloningspakket, aangevuld met extra-legale voordelen.

Emplois similaires

Emplois similaires