Jurist HR (h/f) (Ref.2018-Ab1)

Région
Brussels
Salaire
To define
Publication
lundi 11 juin 2018
Date limite
mercredi 11 juillet 2018
Réf
TF30634
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Functieomschrijving:

Je ondersteunt het diensthoofd “Reglementering en administratief beheer van de loopbaan” voor de vragen en juridische analyses i.v.m. de toepassing van het sociaal recht en het ambtenarenrecht en meer bepaald de besluiten van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21/03/2018 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en het besluit betreffende de contractuele personeelsleden.

Je treedt op als bevoorrechte contactpersoon voor juridische aangelegenheden i.v.m. de werkrelaties bij de personeelsleden en neemt deel aan het administratieve beheer van de loopbanen van de statutaire en contractuele personeelsleden, van het opstellen van de contracten en besluiten tot de documenten i.v.m. de beëindiging van de werkrelatie, over het administratief beheer van anciënniteit, evaluaties en individuele dossiers.

Voor meer informatie over de taken, ga naar onze website:

https://jobs.environnement.brussels/nl/vacature/30634/juriste-rh-h-f--r%C3%A9f2018-ab1-/



Gewenste profiel:

Diploma*

Master in de rechten

Een specialisering in administratief publiek recht of sociaal recht is een troef.

Ervaring

Min. 1 jaar ervaring op het gebied van personeelsadministratie en/of als jurist. 

Gedragsgerichte competenties

  • Informatie analyseren en integreren vanuit diverse bronnen.
  • Adviseren in functie van de noden van de gesprekspartners.
  • Eigen inzichten, kennis en werkwijzen delen.
  • Zijn professionele kennis en vaardigheden voortdurend ontwikkelen.
  • Omgaan met veranderingen.
  • Servicegericht handelen naar klanten of gebruikers.
  • Integer handelen en de vertrouwelijkheid garanderen.
  • Resultaatgericht handelen en zijn objectieven behalen
  • Respect tonen voor anderen en voor de organisatie.

 



We offer:
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een voltijdse betrekking
  • Werk in een gemotiveerd team in een eco-dynamische administratie
  • Een salaris in overeenstemming met de loonschalen in de openbare sector (eindejaarspremie + vakantiepremie)
  • Naast de diensten gepresteerd in de publieke sector, is er een erkenning van maximum 6 jaar mogelijk voor diensten gepresteerd in de private sector of als zelfstandige
  • Maaltijdcheques (8 €)
  • Mogelijkheid tot tweetaligheidspremie (via Selor examen)
  • Een permanente vorming
  • Een flexibele uurregeling
  • Een hospitalisatieverzekering
  • Een MIVB- abonnement
  • Een tussenkomst in het abonnement bij NMBS, De Lijn, TEC
  • Een fietspremie of mogelijkheid tot het bekomen van een bedrijfsfiets
  • 35 dagen verlof per jaar
  • Mogelijkheid tot kinderopvang in juli of augustus
  • Mogelijkheid tot inschrijving van uw kinderen in het nabijgelegen kinderdagverblijf

 

Geïnteresseerd?

Solliciteer uiterlijk op 02/07/2018.

 

Leefmilieu Brussel garandeert een objectieve selectieprocedure,
op basis van de vereiste competenties.
“Omdat diversiteit in onze natuur zit…”