Beheerder makelaarsrelatie (m/v)

Recruteur
Région
BRUXELLES
Publication
mardi 12 juin 2018
Date limite
jeudi 12 juillet 2018
Réf
12206AUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Max Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

De klant is een belangrijke Belgische partner inzake bank en verzekeringen.



Functiebeschrijving

Wij zoeken een beheerder makelaarsrelatie.Het doel van de functie : In overeenstemming met de wettelijke bepalingen alle elementen beheren die zich voordoen in het leven van een makelaar, vanaf zijn/haar aanstelling tot het einde van de samenwerking met de de verzeketing maatschappij.Uw taken :
  • U staat in directe relatie met de makelaars of de collega's van de commerciële directie. U werkt ook actief samen met het juridische departement, de financiële directie, de audit van de bank.
  • U beheert alle veranderingen die kunnen optreden tijdens de samenwerking van een makelaar met de verzeketing maatschappij en dat op transversale wijze voor de activiteit BOAR Retail, Leven en Corporate.
  • U beheert de aanstelling van de makelaars inclusief de ondertekening van de samenwerkingsovereenkomst.
  • U kent de toegangen toe tot de tools, overeenkomstig de samenwerkingsakkoorden.
  • U belast zich met alles wat het leven van de portefeuille van de makelaars betreft, zoals de verwerving van nieuwe portefeuilles.
  • U stelt ook alle beheersdaden bij het einde van de samenwerking of wettelijke schrapping.
  • U zorgt voor de archivering van alle documenten (overeenkomsten, attesten, …).
  • U neemt deel aan de projecten in het kader van de relatie van de verzeketing maatschappij met haar makelaars.
  • U draagt bij tot de transformatie van het team en neemt actief deel aan de uitwerking en voortdurende update van de beheerprocessen en -procedures.



Functie-eisen

  • Je bezit een bachelordiploma.
  • Je bent klantgericht, je hebt communicatieve kwaliteiten en je kunt empathisch luisteren.
  • Je bent behoorlijk resultaatgericht, je neemt initiatief om acties te ondernemen, je organiseert prioriteiten en je geeft er het nodige gevolg aan.
  • Je werkt autonoom en flexibel.
  • Je hebt ervaring en je springt vlot om met de IT-tools van MS Office. Ervaring bij het gebruik van CRM Marylin en Sharepoint is een pluspunt. Je bent bereid om te leren over en te werken met alle nieuwe technologieën.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Frans en het Nederlands. Kennis van het Engels is een troef.

Herkent u zich in dit profiel?

  • U hebt gevoel voor dienstverlening aan de klant.
  • U houdt ervan in team te werken.
  • U neemt graag initiatief.
  • U bent resultaatgericht.
  • U bent nauwgezet en stipt.
  • U hebt een analytische geest.
  • U hebt goede redactionele vaardigheden en spreekt gemakkelijk aan de telefoon.
  • U hebt een goede kennis van de Microsoft Office-suite (Outlook, Word, Excel).
  • Kennis van de verzekeringswereld is een pluspunt.



Arbeidsvoorwaarden

Gemakkelijk berijkbaar met de openbaar vervoer.