3-talige Customer Service Ninja

Région
MACHELEN
Publication
mercredi 27 juin 2018
Date limite
vendredi 27 juillet 2018
Réf
80D6EXPE-BE
Contact
Carolien Verbaanderd
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
eXPErt services for eXPErt professionals.
That's XPE. Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar: 3-talige Customer Service Ninja Organisatie beschrijving:

Voor een internationaal bedrijf zijn wij op zoek naar iemand die klantentevredenheid op nr 1 zet, die voldoening haalt uit de juiste oplossing voor een probleem te vinden, die sterke communicatieskills heeft en die administratief sterk is!

Ben jij deze dynamische duizendpoot die wij zoeken? Lees dan snel verder voor meer informatie.

Onze klant is een logistieke dienstverlener in het verzenden van pakketjes, vrachtbrieven, documenten en meer. Ter versterking van hun customer care team zijn zij op zoek naar een dynamische customer service ninja die Belgische klanten te woord kan staan.

Functiebeschrijving:

Jouw belangrijkse verantwoordelijkheden:

Je beantwoordt accuraat inkomende vragen (telefonisch, via mail, chat,...).

Vragen kunnen gaan over de status van zendingen, tools en services, product- en tariefinformatie,... Je doet wat je zegt en zegt wat je doet tegen je klanten: je toont begrip, denkt mee en zoekt naar oplossingen als je vragen niet kan beantwoorden.

Jij begrijpt dat elke klant van een correct antwoord moet worden voorzien en doet steeds het nodige om elke klant als een koning te behandelen. Als er uitzonderingen of problemen zijn met de zendingen bel je pro- actief klanten op om hen te adviseren.

Verkoopkansen laat je niet voorbij gaan als potentiële klanten bellen voor meer info.

Je bent in staat om op korte termijn het productgamma onder de knie te krijgen om zo de juiste services aan de vragen van klanten te koppelen. Complexe vragen speel je intern door.

Profiel:

Een diploma of relevante werkervaring staat bij ons niet op de eerste plaats. Attitude, motivatie & leergierigheid zijn bij ons prioriteit!

Wij zijn op zoek naar kandidaten die mee willen groeien en samen met hun collega's hun uiterste best doen om klantentevredenheid naar een hoger niveau te brengen.

Verder zoeken wij kandidaten met een sterk ontwikkelde talenknobbel NL/FR/ENG!

Je bent een echte kameleon die zich kan aanpassen aan elke soort klant. Je communiceert op maat van de klant, je weet zijn behoeften te analyseren en je biedt oplossingen aan die voor deze klant het beste passen.

Initiatief nemen en proactief denken is jouw manier van werken. Je denkt verder na hoe bepaalde problemen in de toekomst kunnen voorkomen worden of hoe de samenwerking met de klant verbeterd kan worden.

Aanbod:

Je mag rekenen op een onmiddellijk vast contract binnen een stimulerende werkomgeving. Onze klant investeert in zijn mensen en biedt de nodige doorgroeimogelijkheden aan.
Jouw loon wordt aangevuld met een uitgebreid pakket aan extra legale voordelen. Je werkuren zijn variërend tussen 8u en 18u.



Erkenningsnummers
XPE Personnel Services NV/SA: Vlaanderen: VG15/BU, Brussel: B-AA5.031, Wallonië: W.RS.002/W.INT.002
XPE Group NV/SA : Vlaanderen: VG1834/B, Brussel: B-AA11.007, Wallonië: W.RS.713