Medewerker social media @ Orange Evere

Recruteur
Région
EVERE
Publication
mercredi 11 juillet 2018
Date limite
samedi 11 août 2018
Réf
1271CAUNQ-BE
Contact
Unique Orange Service Center Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.

Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten. Je werkomgeving evolueert naar gelang je verantwoordelijkheden veranderen.

Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar!

In het kort: Orange is …

  • een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen;
  • een toegankelijke en open werkomgeving;
  • de kans om te groeien binnen een sterk team en op menselijke schaal.


Extra voordelen als werknemer bij Orange:

  • bedrijfsgsm met gratis abonnement
  • korting op beltarieven voor familie
  • bedrijfsrestaurant
  • was- en strijkdienst
  • sportlessen in onze lokalen
  • Happy Hour
  • korting voor bepaalde evenementen en aankopen
  • ...


Functiebeschrijving

Orange is momenteel op zoek naar Nederlandstalige medewerker social media (hoofdzakkelijk Facebook en Twitter) voor de Hoofdzettel in Evere.

Jouw taken zijn de volgende:

  • je monitort alle uitingen die over Orange worden gedaan via Facebook en Twitter, maar brengt ook kansen in kaart op andere vlakken, zoals sales, trending topics, mogelijke escalaties etc.;
  • je maakt via de reply tool gevatte visuele reacties op complimenten, opmerkingen en vragen;
  • je legt reactief maar ook proactief contact met de klant en gaat actief de dialoog aan om de klant te helpen, te inspireren of te verrassen;
  • je vertaalt de Social Media Content Strategie naar klantencontact;
  • je neemt alleen genoegen met 100% customer satisfaction op de Social Media kanalen van de organisatie.



Functie-eisen

Dit is het profiel dat we zoeken:

  • Ervaring in een customer service of webcare functie is een plus;
  • Apps, tablets, smart-tv’s/phones, browsers, Chromecast en streaming video zijn woorden waarvan jij de betekenis en werking van kunt toelichten;
  • Facebook en Twitter hebben voor jou geen geheimen en je bent zelf ook actief online aanwezig;
  • Je schrijft en spreekt uitstekend in het Nederlands (Frans en Engels zijn troeven) ;
  • je maakt graag deel uit van een dynamisch team en voelt je prettig in een snel veranderende omgeving;
  • je bent bij voorkeur per direct beschikbaar.



Arbeidsvoorwaarden

We bieden je een uitdagende functie aan in een dynamisch en stabiel bedrijf waar er ook mogelijkheden zijn om op termijn door te groeien naar andere functies.
Talent moet worden beloond! Daarom ontvang je een competitief salaris dat aangevuld is met maaltijdcheques. Daarnaast bouw je 12 extra vakantiedagen per jaar op.
Als werknemer bij Orange geniet je ook van extra voordelen (bedrijfsgsm met gratis abonnement en korting op beltarieven voor je familie, bedrijfsrestaurant, was- en strijkdienst, sportlessen in de bedrijfslokalen, korting voor bepaalde evenementen en aankopen, …)
Je start met een interim contract om op termijn over te schakelen naar een vast contract.
Orange is gelegen te Evere en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Het moet ook iemand zijn die 1 zaterdag op 5 weken zou moeten kunnen werken.
De uren zijn in principe: 8h-16h30 of 10h30-19h (1 week op 5).

Emplois similaires

Emplois similaires