Office Manager (M/F)

7 jours restants

Recruteur
Belgorail
Région
Bruxelles
Publication
mercredi 25 juillet 2018
Date limite
mercredi 22 août 2018
Réf
RF31842
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Company details

 

Belgorail is an inspection, testing and certification company, part of the Certifer group since 2017, one of the world’s railway certification leaders with a global presence in 10 countries.

In order to reinforce its administrative staff we are looking for the ultimate central person of our company able to deal with administrative and client related tasks.

You will report to the Managing Director and will work closely with the Administration & IT Manager and the Business Development Manager.

 

Function

 

 

  • Providing advanced administrative and secretarial support to the company
  • Incoming calls
  • Agenda management including A - Z internal & external meeting organisation as well as travel arrangements
  • Welcome visitors
  • In-Box follow-up in a right time in order to ensure overall efficiency
  • Prepare, format & proof-read correspondence, reports & contracts
  • Filing & archiving is at a minimum
  • Liaise with clients & build up a positive working relationship with all internal & external international stakeholders
  • Timesheets & billing while following Belgorail policies and procedures
  • The Office Manager collects, compiles and analyzes data and is responsible for the order management to the clients
  • Tender management
  • Build up a positive working relationship with all internal & external & international stakeholders (clients, subsidiaries in other countries, …)

Profile

  • Bachelor (or Master) level
  • Very good French & English &/or Dutch
  • 3 years experience in a similar position
  • Sound Microsoft Office knowledge
  • Good Knowledge of Excel
  • Service minded and client focused you have eloquent communication skills Team spirited
  • Initiative, able to work independently
  • Highly organised
  • Detail oriented
  • Understanding quickly / not afraid to ask questions
  • You will need to be an excellent prioritiser in order to manage multiple priorities simultaneously
  • You are both discrete & trustworthy

Office assistant, management assistant, commercial assistant, administrative assistant, sales assistant, executive assistant, sales and administrative assistant, commercieel bediende, administratief assistant, vertaler, commercieel assistent, secretaire commerciale, assistante administrative et commerciale

 

Offer

  • Permanent contract
  • Competitive salary including mobile phone, meal vouchers, pension scheme & hospitalisation, (+ family), mealvouchers, ecocheques, flexible time-table, company bonus
  • Positive & Stable Working Atmosphere
  • 38 h time-table (possibility for 80 % or 90%)
  • +/-30 days off a year
  • We are located at Central Station in Brussels

Only applications through the online application form will be considered! (You will receive a confirmation via email.) Technical issue? Contact the IT helpdesk on + 32 2 738 02 60.

 

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