Communication and Marketing Specialist (NL/FR)

Recruteur
Profile Group
Région
Luxembourg
Publication
vendredi 27 juillet 2018
Date limite
lundi 10 septembre 2018
Réf
RF11439
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Company details Onze klant ((http://www.knauf.be/fr) is een internationaal bedrijf, essentieel op het gebied van afwerking en gespecialiseerd in de productie en handel van afwerkingsmaterialen en isolatiematerialen, evenals innovatieve systemen en gereedschappen. Deze producten vinden hun toepassing in nieuwe constructies, renovaties en restauraties.

Om ons Communicatie-/Marketingteam te versterken, is onze klant op zoek naar een Communication and Marketing Project Specialist. Hij/Zij zal de interne en externe communicatieacties beheren om de producten te promoten en het imago van het bedrijf te verbeteren.

Functie Als onderdeel van jouw functie als Communication & Marketing Project Specialist, zal je:

  • Deelnemen aan het bepalen van het communicatieplan 
  • De balans opmaken van communicatieacties 
  • Hulpmiddelen & communicatiecampagnes met KPI / Dashboard meten en analyseren
  • Reclametools ontwerpen en implementeren 
  • Offline grafische ondersteuning ontwerpen (flyers, brochures, catalogi, POS, verpakkingen)
  • Deelnemen aan interne communicatie (I"am Knauf nieuwsbrief, Intranet, Compass, eValves ...)
  • Zorgen voor relaties met externe dienstverleners (communicatiebureau - Printers -...)
  • Evenementen, seminaries... organiseren 

Profiel Kennis

  • In het bezit zijn van een Bachelor of Master in Communicatie/Marketing of gelijkwaardig
  • Ervaring van minstens 5 jaar in een communicatiefunctie met projectmanagement en copywriting
  • Idealiter een eerste ervaring in de bouw of in de B2C (FMCG-sector) 
  • Beheersing van marketing- en communicatietechnieken
  • Goede kennis van het Frans is vereist; Duits en Engels zijn gewaardeerde troeven
  • Beheersing van de technieken/hulpmiddelen van "projectmanagement" (zijn tijd en prioriteiten kunnen beheren) 
  • In staat zijn om de ontvangen informatie te categoriseren en structureren (informatie-architectuur) 
  • Kennis van de meeste werktools: MS Office / SAP / CRM / Sharepoint / Adobe Indesign / Mailchimp / showpad / Html-inhoud / ...

Vaardigheden - Knowhow

  • Zeer vloeiend in mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Krachtig voorstellen doen 
  • Jouw activiteiten kunnen prioriteren 
  • Klant- en resultaatgericht 
  • Autonoom, georganiseerd en gestructureerd
  • Zeer nauwkeurig, flexibel en stressbestendig
  • Creatief en gevoel voor esthetiek
  • Nieuwsgierige geest (open voor nieuwe ideeën en technologieën)
  • Gevoel van luisteren, observatie, anticipatie en initiatief
  • Teamgeest
  • Het bedrijf kunnen vertegenwoordigen 

Aanbod Je sluit je aan bij een professionele omgeving in een internationaal bedrijf dat haar teams aanmoedigt tot proactiviteit in het bijdragen van ideeën die bijdragen aan het succes van de onderneming. Onze klant bied je een functie die rijk is aan evoluties, vergezeld van een competitief salarispakket.