Operations Manager bij Callexcell

Recruteur
Callexcell
Région
Saint-Trond (Commune), Hasselt
Publication
lundi 6 août 2018
Date limite
jeudi 6 septembre 2018
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Hé jij!

Een klantgerichte en analytische People Manager met oog voor kwaliteit. Hebben we jou zonet in één zin beschreven? Super! Lees dan zeker verder en kom te weten wat de functie van Operations Manager precies inhoudt.

  • The People Manager. Jij hebt de touwtjes stevig in handen. Je bepaalt de doelstellingen en staat in voor de ontwikkeling van de Team Coaches en hun teams. Dankzij je tweetaligheid vindt iedereen vlot zijn weg naar jou.
  • You're an optimizer. Helemaal doordrenkt van processen en procedures van opdrachtgevers. Kritisch als je bent, denk je voortdurend mee om deze te optimaliseren.
  • Listen, translate, act! Je bent een krak in het detecteren van de noden van de klant en 'de vraag achter de vraag'. Jij vertaalt de wensen van de klant moeiteloos en op een gestructureerde manier naar de operaties. Dit in nauwe samenwerking met de Customer Service Manager.
  • The all seeing eye. Je hebt altijd alles in de gaten en volgt aan de hand van de juiste KPI's op of de resultaten behaald worden.
  • Never too busy for a meeting. Op regelmatige basis zit je samen met klanten en andere stakeholders. Dankzij jouw people skills verloopt alles in een constructieve sfeer.
  • Quality is the key to success. Dat zit er bij jou goed ingebakken en daarom ben je nauw betrokken bij de kwaliteitsopvolging.
  • Always be SMART. Jij vormt lange termijnvisie en planning om tot concrete objectieven en behaalt ze met verve.

Of zoals onze collega Operations Manager het samenvat:

"Excitement, challenges and variety. That describes the job of an Operations Manager!"

Helemaal jouw ding? Laat dan (bijna) alles vallen en solliciteer voor deze functie!

 

Profielomschrijving

  • Als Operations Manager heb je een hogere opleiding genoten of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimum 3 jaar operationele ervaring in een leidinggevende functie binnen een contact center, sales of customer service.
  • Je bent een gedreven, ondernemend, resultaatsgericht en analytisch persoon die zelfstandig kan werken en zin heeft voor initiatief.
  • Je hebt sterke People Management vaardigheden.
  • Je bent commercieel ingesteld en klantgericht.
  • Je hebt als Operations Manager een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Word).
  • Je beschikt over een uitstekende talenkennis NederlandsFrans en Engels.

 

Aanbod

  • Callexcell biedt je een functie met onmiddellijke indiensttreding waar ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Je komt terecht in een jong, dynamisch bedrijf met een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Wij bieden je een competitief salaris met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen.
  • Callexcell bevindt zich in een bloeiend commercieel centrum met fitness, kapper, brasserie, winkels, ... gelegen in een filevrije omgeving.

 

Interesse? 

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://callexcell.heeft-nieuwe-jobs.be/s/4762/839/nl/operations-manager-bij-callexcell/

 

Keywords

Operations Manager bij Callexcell, Operations Management, People Manager, People Management, Customer Service, Sales, Contact Center, Operations, KPI, Business Management

Emplois similaires

Emplois similaires