HR Training Specialist (m/v) in Anderlecht

Recruteur
UNIQUE
Région
ANDERLECHT
Publication
mercredi 8 août 2018
Date limite
samedi 8 septembre 2018
Réf
12C7A2UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een leader in zijn sector



Functiebeschrijving

Je begrijpt de strategie van de dienst Training & Development en het belang van de organisatorische en administratieve taken in de doelstellingen van het departement.

Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van het volledige opleidingsproces en het toepassen van het Training & Development beleid.

Je bent het aanspreekpunt voor alle interne medewerkers voor praktische vragen rond georganiseerde trainingen.

Je rapporteert aan de “Head of Competence Center”.

JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN TRAINING DESIGN

  • Je stelt samen met de Head of HR Competence Center een jaarlijks opleidingsplan op om de meeste geschikte en meest adequate trainingen te kunnen aanbieden.
  • Je werkt hiervoor nauw samen met zowel interne (Care & Quality) als externe partners.

TRAINING COORDINATIE

  • Je beheert de planning en praktische organisatie van alle trainingen
  • Je wordt betrokken in het gehele proces
  • je volgt de trainingskalender op
  • je verzamelt en structureert de communicatie rond de verschillende trainingen : opvolgen van inschrijvingen, uitsturen bevestigingen en reminders, opvolgen annulaties, ...
  • je verzorgt de volledige logistieke ondersteuning van de trainingen : voorbereiding trainingsmateriaal (syllabus, aanwezigheidsformulier en evaluatieformulieren), reserveren van de training locaties,...
  • je consolideert de evaluatie van de trainingen en visualiseert de resultaten in grafieken en tabellen
  • Je zorgt voor een goede relatie en een prima service aan interne medewerkers, interne en externe trainers, door het behandelen van alle praktische vragen rond geplande trainingen.

VENDOR MANAGEMENT

  • Je behoudt contact met externe partners en gaat gelijkertijd op zoek naar nieuwe samenwerkingen.
  • Je stelt de meest geschikte partner voor aan de Head of Competence Center.
  • Je onderhandelt bepaalde opleidingscontracten volgens vooraf specifiek gedefinieerde criteria.

REPORTING :

  • Je volgt de facturatie en rapporteert op een regelmatige basis over de status van het trainingsbudget.
  • Je bereidt subsidiedossiers administratief voor.
  • Je bereidt de rapportering voor over vooraf bepaalde KPI’s.

CONTINOUS IMPROVEMENT :

  • Je biedt administratieve ondersteuning in diverse HR projecten.
  • Je doet proactief voorstellen om de organisatie van trainingen en de werking van het team te verbeteren



Functie-eisen

• Professionele ervaring : Je hebt een eerste werkervaring van min. 3 jaar in de organisatie van trainingen of als HR Assistant

• Talenkennis : Je bent tweetalig FR / NL, bij voorkeur gesproken en geschreven

• Kennis PC : Je hebt een grondige kennis van de MS Office toepassingen (Word, Excel en Powerpoint)

• Gedragscompetenties :

o Ik verwerk informatie

o Ik onderneem actie

o Ik deel mijn kennis

o Ik stel de klant centraal

o Ik neem verantwoordelijkheid op

o Ik beheer mijn ontwikkeling



Arbeidsvoorwaarden

• Een gevarieerde functie met verantwoordelijkheid

• Een aantrekkelijk salaris met extra-legale voordelen

• Een professioneel team en een stimulerende werkomgeving

• Professionele uitdagingen met een impact op de ontwikkeling van de onderneming

• Mogelijkheden tot professionele en persoonlijke ontwikkeling

• Werken in een stabiele en gezonde onderneming

• Werken in een bedrijf waar solidariteit, empathie en expertise basiswaarden zijn

Emplois similaires

Emplois similaires