Planner (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
BRUXELLES
Publication
mercredi 8 août 2018
Date limite
samedi 8 septembre 2018
Réf
12C876UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is en van de leidinggevende ondernemingen voor branders, verwarmings- en condensatiesystemen, thermische zonnesystemen, warmtepompen...



Functiebeschrijving

Functiedoel: Je vormt samen met de buitendienst een sterke tandem naar de klant toe. Je bent het centraal aanspreekpunt van onze klanten voor alle vragen en het behartigen van hun dossiers op een professionele en klantgerichte wijze.

Je waakt op een proactieve wijze over de feilloze uitvoering van zijn basisoffertes, orders, zendingen en dienst na verkoop. Je werkt in een team met een vast verkoopsgebied en je bouwt een relatie op met de klant. Je bent tevens ook back up voor je collega’s bij afwezigheid.

Zo bouw je mee aan ons frontdesk platform en bieden we premium diensten aan.

Taken

• Telefonisch contact met zowel klanten als buitendienst;

  • ull; Zorgt voor het maken van eenvoudige offertes (technisch niveau 1) en orderentry;
  • ull; Klanten te woord staan bij vragen rond hun bestelling, levering, voorraadpositie edm;
  • ull; Zendingen opvolgen en pro-actief werken via het T&T systeem van de transporteur; • Registratie van nieuwe klanten;
  • ull; Terugkoppeling naar klanten ivm leveringstermijnen;
  • ull; Verantwoordelijk voor de afhandeling van een service aanvraag van A tot Z in de ruimste zin van het woord;
  • ull; Beantwoorden van telefonische oproepen van installateurs en eindklanten, zowel privé als industrie;
  • ull; Plannen van zowel interventies en onderhouden als andere met het werk gerelateerde afspraken voor de techniekers;
  • ull; Opvolgen van de uitgevoerde service opdrachten via de terugmeldingen;
  • ull; Verifiëren en corrigeren van dagstaten via T&T;
  • ull; Voorbereiding facturatie (scannen bestelbonnen, opvragen bestelbonnen, check afhandelingslijst BH) en het rechtzetten van eventuele fouten zodat er kan gefactureerd worden (omboeken stukken, organisatiegegevens corrigeren, zorgen voor prijzen en teksten edm);
  • ull; Volledig beheer van de onderhoudscontracten van A tot Z (offerte, order, planning beurten, opzeggingen, wijzigingen edm);
  • ull; Aanmaken KN’s in CRM/SAP en zorgen voor de eventuele herfacturaties;
  • ull; Coördineren van de herbevoorrading wisselstukken in de servicevoertuigen;
  • ull; Voorbereiding probleemdossiers/betwistingen volgens procedure SAV.


Functie-eisen

Profiel

• Tweetalig NL/FR (kennis Duits is een pluspunt)

  • ull; Eerste ervaring achter de rug op een bij voorkeur technische planningdienst
  • ull; Technische kennis Niveau 1 – Globale productkennis
  • ull; Kennis SAP is een voordeel Competenties
  • ull; Premium denken en handelen
  • ull; Serviceminded
  • ull; Betrouwbaar
  • ull; Plichtsbewust
  • ull; Stipt en nauwkeurig kunnen werken
  • ull; Goede communicatievaardigheden
  • ull; Pro-actief en oplossingsgericht kunnen denken
  • bull;Stressbestendig
  • ull; Teamplayer
  • ull; Ownership en zin voor verantwoordelijkheid
  • ull; Georganiseerd


Arbeidsvoorwaarden

Aantrekkelijke salarispackage binnen een stabiel bedrijf

Emplois similaires

Emplois similaires