Customer service medewerker retention @ Orange Evere

Recruteur
UNIQUE
Région
EVERE
Publication
mercredi 26 septembre 2018
Date limite
vendredi 26 octobre 2018
Réf
1390FEUNQ-BE
Contact
Unique Orange Service Center Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert. Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten. Je werkomgeving evolueert naar gelang je verantwoordelijkheden veranderen. Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar! In het kort: Orange is … Een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen Een toegankelijke en open werkomgeving De kans te groeien binnen een sterk team en op menselijke schaal Extra voordelen als werknemer bij Orange (bedrijfsgsm met gratis abonnement en korting op beltarieven voor familie, bedrijfsrestaurant, was- en strijkdienst, sportlessen in onze lokalen, Happy Hour, korting voor bepaalde evenementen en aankopen,…)



Functiebeschrijving

Voor Orange Belgium zijn we op zoek naar retetion customer service medewerkers.

Als Customer Service Representative Retention behandel je retention issues van residentiële klanten met de bedoeling eventuele problemen op te lossen teneinde de klanten tevreden te stellen en te houden.

Je detecteert mogelijke commerciële risico’s en contacteert potentiële commerciële churners (pro- en reactief) via telefoon of mail om op die manier de case verder te analyseren.

Om de case op te lossen, stel je commerciële oplossingen voor en binnen voorafbepaalde richtlijnen hanteer je een commerciële aanpak (up- en cross selling).

Je staat in voor de eventuele noodzakelijke veranderingen in contracten van de klanten om zo de klantenadministratie te vergemakkelijken.



Functie-eisen

Als ideale kandidaat beschik je over volgende troeven :

  • Je hebt call center ervaring met bij voorkeur kennis van retentie.
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans en je begrijpt Engels
  • Je bent commercieel ingesteld en een problem solver.
  • Je bent een team player en open van geest.
  • Je bent diplomatisch en beschikt over sterke luistervaardigheid
  • Je bent een sterke communicator



Arbeidsvoorwaarden

  • Een dynamische werkomgeving die je diverse opportuniteiten geeft voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een vast contract na een geslagde interimperiode
  • Een aantrekkelijk compensatie- en voordelenpakket: een competitief loon, een performance bonus, maaltijdcheques, 32 vakantiedagen per jaar, pensioensparen, levens- en ongevallenverzekering, hospitalisatieverzekering,...
  • We geloven dat simpele dingen het verschil kunnen maken! Als Orange-teammember zal je ook kunnen genieten van talrijke extralegale voordelen: gebruik van een gsm, verlaagde beltarieven, kortingen op internetabonnementen, fitnessabonnementen, openbaar vervoerabonnementen, kinderopvang,...