Customer Care Agent NL/FR (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
VORST
Publication
jeudi 11 octobre 2018
Date limite
dimanche 11 novembre 2018
Réf
121CC6UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is de grootste vastgoedsite op de markt van de vastgoedavertenties en -promoties.
Ze verenigt en ontwikkelt zijn activiteiten door te bouwen op het grootste nationale publiek: de markt van de particulieren en professionele netwerken uit de sector.



Functiebeschrijving

Als lid van onze interne klantendienst beantwoord je in de twee landstalen de inbound telefoonoproepen en e-mails van zowel onze particuliere en professionele klanten als van de bezoekers van onze site.
Je taak omvat de volgende werkzaamheden:

  • Je beantwoord de verscheidene vragen betreffende de aangeboden producten en diensten en dit binnen gestelde SLA’s.
  • Je fungeert ook als aanspreekpunt voor onze particuliere en professionele klanten : je analyseert de specifieke noden en problemen van de klant en neemt de nodige initiatieven om deze op een adequate en correcte manier op te lossen.
  • Je biedt ondersteuning aan het Tele Sales en Field Sales team bij het beantwoorden van hun diverse vragen.
  • In functie van je professionele ontwikkeling/progressie kunnen extra taken toegevoegd worden (bvb. notarissen, field sales support, ...)



Functie-eisen

  • Je bent perfect tweetalig (FR/NL).
  • Je hebt reeds ervaring in een customer service omgeving en onderscheidt je door een vlotte communicatie en een uitgesproken commerciële instelling.
  • Je slaagt erin om een ‘teamgeest’ te combineren met het ‘gelijktijdig uitoefenen van diverse taken’.
  • Je bent georganiseerd, stipt, ernstig en respectvol.
  • Je past je snel aan aan nieuwe technische evoluties.
  • Je bent dynamisch, stressbestendig en denkt logisch na.



Arbeidsvoorwaarden

De wekelijkse arbeidsduur bedraagt 60%, d.w.z. 3 dagen in de week. Deze 3 dagen worden verdeeld over twee verschillende uurroosters waarbij 1 uurrooster voorziet dat er volgens een geplande beurtrol ook een permanentie op zaterdag via homeworking wordt verzekerd. De regeling van de uurroosters wordt vooraf vast bepaald in functie van de vereiste bezetting om een goede klantenservice te kunnen garanderen .

We bieden je een boeiende functie binnen een dynamische en innovatieve onderneming, een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loon en een mooi pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,..).