Customer Service Medewerker (m/v)

Région
Braine-l'Alleud (Commune), Nivelles
Publication
lundi 15 octobre 2018
Date limite
jeudi 15 novembre 2018
Secteur
Autre
Type de contrat
CDI, Intérim
Temps de travail
Temps plein

Wat willen we van jou:


• Je verzorgt de orderverwerking, het opvolgen van leveringen en de facturatie
• Je coördineert de creatie van artikels en tarieven in het IT systeem
• Je zorgt voor een correcte en proactieve opvolging van klantendossiers (correspondentie, offerte, contracten, verzenden van stalen, ..)
• Je bent een administratieve ondersteuning voor andere diensten als productie en supply chain
• Je centraliseert info met betrekking tot klachten, betalingen, consignatiestock en export formaliteiten
• Je werkt nauw samen met de verschillende diensten binnen de organisatie.
• Als internal sales medewerker zorg je voor een optimale ondersteuning en benadering van de bezoekers en de communicatie met de klant


Wie verwachten we:


• Je hebt reeds ervaring opgedaan in een commerciële binnendienst met orderverwerking, facturatie, leveringen, betalingen (order to cash)
• Uitstekende kennis van Nederlands, Frans en Engels
• Grondige kennis van een ERP systeem (Navision of AX zijn een pluspunt) en Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, ..)
• Je bent zeer proactief met een echte hands-on mentaliteit en daar krijg je zelfs energie van
• Je bent nauw betrokken, enthousiast, betrouwbaar, gedreven en stressbestendig


Wat mag jij verwachten:

• Korte lijnen, dagen die snel voorbij gaan en heel veel diversiteit • Een dynamische omgeving die oplossingsgericht werkt, vooruit wil en wacht op voortrekkers als jij • Uiteraard een competetief salarispakket met maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering

Emplois similaires

Emplois similaires