Teamleader customer service

Région
Antwerp
Salaire
Negotiable
Publication
lundi 15 octobre 2018
Date limite
jeudi 15 novembre 2018
Réf
563576/001
Contact
Jonas Schoubs
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
  • Is medewerkers laten groeien in vaardigheden en kennis jouw missie? Heb je passie voor de klant? Dan is dit zeker iets voor jou!

Bedrijfsomschrijving

  • De grootste mobiliteitsorganisatie van het land, die voor meer dan 400.000 leden (particulieren en bedrijven) zekerheid, bescherming en levenscomfort biedt. Zowel thuis, onderweg als op reis.
  • Innovatief
  • Staan open voor jouw ideeën
  • Hechten veel waarde aan kwaliteit en betrouwbaarheid
  • Heel aangename en familiale werkomgeving

Omschrijving

  • Als verantwoordelijke van de Klantenservice, coach en begeleid je 20 collega's.

  • Deze collega's bestaan uit twee teams: het Care-team en het Sales-team.

  • Huidige en toekomstige klanten enthousiast bijstaan met raad en daad, via een omni-channel aanpak.

  • Als echte adviseurs gaat het team iedere dag opnieuw voor zeer tevreden klanten

  • Motiveren en inspireren

  • Focussen op persoonlijke en groepsdoelstellingen

  • Je streeft naar zelfleiderschap en helpt hen te groeien.

  • In het contact met klanten is de juiste communicatie van groot belang, je bent dan ook continu bezig met het bijsturen van gesprekstechnieken en klantgericht mailen, onthalen en chatten.

  • Je begeleidt je medewerkers naar een positief en verrassend klantencontact.

  • Je bouwt een netwerk uit en je blijft op de hoogte van de nieuwe uitdagingen van een customer service center.

  • Je staat open voor verandering en werkt mee aan de toekomst.

  • Samen met je collega's streef je naar een kwalitatieve klantenservice, waar customer experience centraal staat.

  • Nieuwe mensen opleiden, training geven waar nodig en soft skills coachen van medewerkers.

  • Je gaat in dialoog en draagt een open feedback cultuur uit.

  • Je hebt een kritische blik waardoor je processen en procedures in vraag stelt en verbeteringen uitwerkt om een nog efficiëntere en klantgerichtere werking van je teams de garanderen.

  • Een goede planning en organisatie van de teams is essentieel.

Profiel van kandidaat

  • Een leider met passie voor klanten, waarbij customer experience meer is dan een theorie.

  • Je kan naast een hogere studie (bachelor of master) terugvallen op minimum twee jaar ervaring als coach, bij voorkeur in een dienstverlenende omgeving.

  • Je wil blijven bijleren om je medewerkers nóg beter te kunnen begeleiden.

  • Zowel in het Nederlands als in het Frans kan je vlot communiceren met klanten en collega's.

  • Je bent een goede mentor en stimulator.

  • Je bouwt aan een hecht en flexibel team .

  • Feedback geven is jouw tweede natuur.

  • Verantwoordelijkheid nemen zit gewoon in je bloed en je geeft dan ook vertrouwen aan je teams.

  • Betrokkenheid en gedrevenheid zijn noodzakelijk binnen onze dynamische en resultaatgerichte omgeving.

  • Je kan snel schakelen en hebt naast een sterke persoonlijkheid ook een groot doorzettingsvermogen.

Aanbod

  • Een leuke job in een dynamische werkomgeving
  • Een bedrijf met naam en faam
  • Een trendsetter met een servicegerichte bedrijfscultuur
  • Een competitieve verloning met extralegale voordelen en opleidingsmogelijkheden