Helpdesk Medewerker

Recruteur
Vivaldis
Région
Brussel
Salaire
Wat we aanbieden:  Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.Je ko...
Publication
vendredi 19 octobre 2018
Date limite
lundi 19 novembre 2018
Réf
a0t5800000Oay9YAAR
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Als Service Desk medewerker ga je aan de slag in een dynamisch en gemotiveerd team
binnen de Federale Overheidsdienst. Je levert gevorderde ondersteuning aan gebruikers en
je krijgt zo de kans om je technische knowhow op punt te houden en verder uit te breiden.

Jouw uitdaging:

  • Je werkt mee aan de ondersteuning van het technisch gebruik van de elektronischeidentiteitskaart, gebruik van het Federaal Token en andere ondersteunende authenticatiemiddelen voor overheidstoepassingen.
  • Je behandelt binnenkomende calls en e-mails van burgers maar ook van andere overheidsdiensten.
  • Je volgt de binnenkomende tickets zorgvuldig op en tracht ze zo efficiënt en correct mogelijk af te handelen.
  • Voor elk behandeld ticket breng je de documentatie in orde en je catalogiseert changes waar nodig.
  • Je levert feedback rond de algemene manier van werken en de kwaliteit van de processen.
  • Je bouwt actief een technische expertise op binnen het Support team en waar mogelijk probeer je die expertise over te brengen naar je collega’s. Anderzijds leer jij ook uit hun ervaring.
Exigence pour la fonction

Jouw kwaliteiten:

  • Je hebt reeds een eerste werkervaring als callcenter medewerker genoten.
  • Bepaalde authenticatiemiddelen (eID, token, certificaten, Stork, mobile …) zijn niet vreemd voor jou.
  • Je bent communicatief in beide landstalen (zowel schriftelijk als mondeling) en kent een aardig woordje Engels.
  • Je bent klantvriendelijk en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je kan werken via vastgelegde procedures.
  • Je hebt bij voorkeur een IT technische opleiding genoten.
  • Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken.
  • Je bent bereid je constant bij te scholen in technische disciplines.
Conditions de travail

Wat we aanbieden: 

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen het bedrijf.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Zeer interessante loonpakket met extravoordelen. Optie Vast

Visitez notre site web pour plus d’informations sur l’offre d’emploi Helpdesk Medewerker ou postulez directement en ligne via Helpdesk Medewerker.