Medewerker Klantendienst Multi Energie bij Octa+

Recruteur
Octa+
Région
Vilvorde (Commune), Hal-Vilvorde
Publication
lundi 29 octobre 2018
Date limite
jeudi 29 novembre 2018
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Bedrijfsinformatie

OCTA+ is de enige onafhankelijke en 100% Belgische maatschappij die zowel brandstof, stookolie, elektriciteit als aardgas levert aan particuliere en professionele klanten. OCTA+ gaat voluit voor zeer scherpe prijzen, een uniek multi-energie aanbod, een gepersonaliseerde service en hecht eveneens het grootste belang aan service en klantenrelaties.

Ondertussen investeren we ook in slim (elektrisch) laden en slimme mobiliteit via 2 start-ups: Blue Corner en Modalizy.

Vandaag nemen we op die manier als Belgische onderneming een mooie positie in tussen alle grote (internationale) spelers en werken we al aan de energie- en mobiliteitsbehoeften van morgen.

Meer dan 100.000 klanten vertrouwen op onze 130 jaar ervaring en onze persoonlijke dienstverlening en  zo blijft onze stabiele en familiale KMO jaar na jaar fors groeien. Daarom zien we de toekomst vol vertrouwen tegemoet!

Functieomschrijving

  • Je beantwoordt telefonisch (90%) en schriftelijk (10%) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), OCTA+ Hybridkaarten, over onze dienstverlening, facturen, e.a.
  • Je neemt bestellingen van klanten op.
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief.
  • Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten.
  • Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden.
  • Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, ...).
  • Uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u.

Profielomschrijving

  • Je hebt reeds ervaring in een klantendienst, contactcenter.
  • Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair.
  • Je communiceert vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans.
  • Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens.
  • Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen.
  • Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af.
  • Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit.
  • Je ontvangt graag feedback van collega's en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd.

Aanbod

  • Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein.
  • Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega's van onze eigen in-house klantendienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten.
  • Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de klantendienst, commercieel, coach, B2B, ...
  • Aantrekkelijk salarispakket inclusief cafetariaplan, mobiliteitsvoorzieningen.

Interesse? 

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://octaplus.heeft-nieuwe-jobs.be/s/4975/940/nl/medewerker-klantendienst-multi-energie-bij-octa/

Keywords

Medewerker Klantendienst Multi Energie bij Octa+, Klantendienst, Customer Service, Callcenter, Commercieel, Contactcenter, Cross-selling, Up-selling, Klantenadviseur

Emplois similaires

Emplois similaires