Customer Service Officer

Région
Leuven, Flemish Brabant
Salaire
Negotiable
Publication
vendredi 2 novembre 2018
Date limite
dimanche 2 décembre 2018
Réf
563969/001
Contact
Marie-Alix Thomas
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als customer service medewerker biedt je administratief en commercieel ondersteuning aan business klanten.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een gespecialiseerde uitgeverij en onderdeel van een internationale groep met kantoor in Leuven.

Omschrijving

De belangrijkste taken van de Customer Service medewerker:

  • je bent verantwoordelijk voor het hele proces van order t.e.m. levering.
  • je bent de interne contactpersoon voor jouw klanten per mail & telefoon (Nederlands en Frans)
  • je volgt bestellingen op en houdt klantengegevens in de database up to date..
  • je bent verantwoordelijk voor het oplossen van problemen en opvolgen van klachten.
  • je staat in voor de facturatie en de opvolging van prijzen en promo's.
  • je geeft advies aan klanten i.v.m. producten, prijzen en informeert hen i.v.m. de status van hun orders.

Profiel van kandidaat

De ideale Customer Service medewerker:

  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, gesproken en geschreven (C2)
  • eerste ervaring in een klantgerichte functie (customer service, customer care, administratief-commercieel medewerker, ...)
  • een bachelor is een grote plus

  • goede basiskennis van Ms Office
  • communicatief sterk en klantgericht
  • positief ingesteld

  • nauwkeurig werk en goed in prioriteiten stellen

  • leergierig en proactief
  • goede teamspirit

Aanbod

De Customer Service medewerker komt terecht in een leuke, stabiele omgeving en maakt deel uit van een hecht team.

Je krijgt de kans om jezelf verder te ontplooien binnen een gevarieerde functie waar ruimte is voor eigen inbreng.

Daarnaast ontvang je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

Emplois similaires

Emplois similaires