Service Desk Medewerker (1st/2de lijn)

Expire aujourd'hui

Recruteur
MODIS BELGIUM
Région
GENT
Publication
mercredi 14 novembre 2018
Date limite
vendredi 14 décembre 2018
Réf
8BCAEXPE-BE
Contact
Caroline Legrand
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
LOCATIE GENT,3500 TYPE BAAN CDI Full Time (Contract Indefinite Duration) CATEGORIE Infra

In the ever-changing world of technology, finding the right IT job for you can be a complicated exercise. Not with Modis. We use our insight, knowledge and global resources to help you navigate this complex world and make exceptional connections with great opportunities at leading companies.

Meer


Service Desk Medewerker (1st/2de lijn) Voor een van onze klanten gevestigd in Gent (Haven), zijn we op zoek naar ervarende servicedesk medewerkers. Organisatie beschrijving:

Voor een van onze klanten gevestigd in Gent (Haven), zijn we op zoek naar ervarende servicedesk medewerkers.

Functiebeschrijving:
  • Je draagt zorg voor een correcte en vlotte registratie van alle binnenkomende

calls met betrekking tot de informaticasystemen. Je zorgt daarbij dat deze tickets aan de juiste persoon met de correcte prioriteit worden toegewezen en neemt verantwoordelijkheid naar de verdere opvolging en communicatie.

  • Je behandelt mede de 1e en 2e lijn problemen en verzoeken met aandacht en

respect voor de gevraagde timings en eisen.

  • Je zorgt voor de ontvangst van computermateriaal en een correcte registratie

bij de toewijzing.

  • Het aanvragen van telecom abonnementen en het contacteren van leveranciers

maakt ook deel uit van je takenpakket evenals het verzorgen van handleidingen, procedures en instructies ter ondersteuning van de eindgebruiker.

  • Verder tracht je mee te denken over het verbeteren van de ICT dienstverlening

en toon je initiatief om verbetervoorstellen te doen die de ICT dienstverlening positief kunnen beïnvloeden.

  • Je rapporteert aan de Service desk Coördinator.
Profiel:
  • Je hebt een goede kennis van en

ervaring met de courante IT tools, structuren, netwerken en protocols in combinatie met 2 à 3 jaar werkervaring op een service desk.

  • Je hebt technisch inzicht.
  • Je bent service minded en oplossingsdenkend.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als

mondeling.

  • Zeer goede kennis van Nederlands, Engels en Frans (in woord en schrift).
Aanbod:

Als Modis consultant, krijg je toegang tot een versatile jobcontent en doorgroiemogelijheden.

Nr Erk./Registr. N°Agt/Enrgt : Vlaanderen VG .1834/B, Brussel Bruxelles 00263-405-20121121, Wallonie W.RS.657

Emplois similaires

Emplois similaires