Service Manager bij Motrac Handling & Cleaning

Recruteur
Motrac Handling & Cleaning
Région
Anvers (Province)
Publication
vendredi 23 novembre 2018
Date limite
dimanche 23 décembre 2018
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Bedrijfsinformatie

Motrac Handling & Cleaning is in 2001 opgericht, als gevolg van de samenvoeging van de 3 bedrijven Somali, Verstraeten en Fanis en Le Grand.

Sinds 1973 is Motrac Handling & Cleaning toonaangevend als totaalaanbieder van zowel interne logistieke oplossingen als cleaning oplossingen.

Dankzij ons grote netwerk, technologische hoogstaande producten en jarenlange expertise behoren wij tot de top in België, met een vestiging in Antwerpen. Op deze manier kunnen wij zowel onze Vlaamse als onze Waalse klanten optimaal bedienen.

Functieomschrijving

  • Als Service Manager sta je in voor de dagelijkse aansturing van het planningsteam en de buitendiensttechniekers.
  • Ook naar klanten toe fungeer je als eerste contactpersoon bij escalaties met oog op behoud van uitstekende klantenrelaties.
  • Met deze klantgerichte en coachende houding, denk je steeds vanuit het oogpunt van Motrac Handling & Cleaning.
  • Je verzorgt het performance management t.a.v. je afdeling.
  • Je voert de evaluatiegesprekken met je medewerkers.
  • Je voert de service strategie uit, volgt deze nauwkeurig op en verbetert waar nodig.
  • Je waakt over de KPI’s en je onderneemt actie waar nodig.
  • Rationele en indien nodig kordate beslissingen, gebaseerd op objectieve feiten en parameters, neem je om de resultaten te optimaliseren.
  • Je monitort de klantentevredenheid en neemt actief deel aan verschillende klantenprojecten.
  • Structureel technische gebreken geef je door aan het Technical Support zodat deze kort opgevolgd worden.
  • Je rapporteert als Service Manager aan de Customer Service Director.

Profielomschrijving

  • Als Service Manager ben je in het bezit van een Bachelor/Master diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Technisch inzicht in mobiele interne transportmiddelen of industriële reinigingsmachines is een plus.
  • Je bent een echte people manager met de juiste leidinggevende en coachendecapaciteiten.
  • Je hanteert géén 9-to-5-mentaliteit en bent bereid je te verplaatsten over heel België.
  • Een dagelijkse portie stress brengt je niet uit evenwicht.
  • Je bent in staat je eigen communicatiestijl aan te passen aan je gesprekspartner (klant, technieker, planning, enz.).
  • Naast het Nederlands, beheers je het Frans en het Engels, zowel gesproken als geschreven. Mondelinge beheersing van het Duits is een pluspunt.
  • Kortom: jij bent een klantgerichte problem solver met de nodige overtuigingskracht.

Aanbod

  • Motrac biedt je een job waarbij autonomie centraal staat maar waarbij het team je helpt om je doelstellingen te realiseren.
  • Onze producten behoren tot de top en we bieden je dan ook de beste ondersteuning om ook een ‘top service’ te leveren.
  • Je geniet een mooi salarispakket met extralegale voordelen.

Interesse?

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://motrac.heeft-nieuwe-jobs.be/s/5020/454/nl/service-manager-bij-motrac-handling-cleaning/

Keywords

Service Manager bij Motrac Handling & Cleaning, Planning, People Management, Techniek, Technische Ondersteuning, KPI’s, KPI, Performance Management, Coach, Coaching, Klanttevredenheid, Communicatie, Bedrijfsmanagement, Bedrijfskunde, Handelswetenschappen, MBA, Transportmiddelen, Industriële Reinigingsmachines

Emplois similaires

Emplois similaires