Operations Officer (H/F)

Recruteur
UNIQUE
Région
BRUXELLES
Publication
lundi 26 novembre 2018
Date limite
mercredi 26 décembre 2018
Réf
14489EUNQ-BE
Contact
Unique Jette Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is een bank met een transparant beheer en maatschappelijke waarde gestoeld op verantwoordelijkheid, menselijkheid, innovatie en enthousiasme.



Functiebeschrijving

De medewerkers van de helpdesk teams zijn het aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten inzake de online toepassingen

Ze staat de klanten telefonisch te woord en maken hen wegwijs in de toepassingen, ze geven uitleg rond de verschillende functionaliteiten en staat hen bij in het geval van technische problemen.

  • Je beschikt over de wil om het domein “digitaal bankieren voor professionals” grondig te leren kennen.
  • Je bent klantgericht en beschikt over uitmuntende telefonie skills.
  • Helder, precies en beknopt communiceren is één van je sterktes.
  • Je bent georganiseerd en werkt nauwkeurig.



Functie-eisen

  • Very good knowledge of French en Dutch and basic knowledge of English Strong communicator, diplomatic and customer-oriented
  • Able to work independently
  • Stress resistant and flexible
  • Problem-solver Accuracy and precision, quality-minded



Arbeidsvoorwaarden

  • 40u/week
  • 12 ADV-dagen
  • contract van onbepaalde duur maar engagement van 2 jaar kunnen geven
  • Maaltijdcheques
  • Dagpremie
  • Groeps- & hospitalisatieverzekering,
  • trein/tram/busabonnement 100% betaald.