Customer service agent

Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
lundi 3 décembre 2018
Date limite
jeudi 3 janvier 2019
Réf
564215/001
Contact
Jonas Schoubs
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
  • Contract management van de klanten
  • Telefonisch, per mail en administratief ondersteunen
  • Doordat u het eerste aanspreekpunt van de klanten vormt, ben u een cruciale schakel in klanttevredenheid en vertegenwoordiging van het bedrijf

Bedrijfsomschrijving

  • Onze klant is op Europees vlak een van de grootste spelers op gebied van levensverzekeringen.

Omschrijving

  • Het eerste aanspreekpunt van de klanten indien ze vragen hebben over de producten, facturen, premies, ...
  • Klanten telefonisch, administratief en per mail bijstaan.
  • Een cruciale schakel in klanttevredenheid en vertegenwoordiging van het bedrijf.
  • Efficiënt problemen en vragen van de klant verwerken en oplossen
  • Contracten beheer van klanten

Profiel van kandidaat

  • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands en het Frans
  • Eerste ervaring binnen een customer service center/verzekeringen is een plus
  • Hulpvaardig
  • Luisterend oor
  • Vriendelijk
  • Dynamisch
  • Probleemoplossend
  • Stressbestendig
  • Zowel autonoom als in team kunnen opereren

Aanbod

  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
  • Tof team met een geweldige teamspirit
  • Zeer moderne, sociale en gemakkelijk bereikbare werkomgeving (ligt aan station)
  • Talloze opleidingsmogelijkheden

Emplois similaires

Emplois similaires