Key Account Specialist NL/FR/EN (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
EVERE
Publication
lundi 3 décembre 2018
Date limite
jeudi 3 janvier 2019
Réf
1151B2UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is een groot gerenomeerd bedrijf actief in de sector van finaciële transacties.



Functiebeschrijving

Je maakt deel uit van het team Service Desk waar je een portefeuille beheert van Corporate klanten.

  • Jij bent het aanspreekpunt voor het hoofdkwartier van je Corporate klanten voor
    • Administratieve en financiële (aan)vragen. De (aan)vragen die je niet zelf kan beantwoorden, stuur je door naar de betrokken dienst. Je blijft deze verder opvolgen tot dat jouw Corporate klant een oplossing/antwoord heeft gekregen. Ondertussen geef je de klant regelmatig een status van zijn (aan)vraag.
    • Escalaties en klachten over de dienstverlening van Worldline aan de Corporate klant. Je neemt contact op met de dienst die de escalatie/klacht kan analyseren en volgt deze verder op tot een goed einde Je houdt de klant regelmatig op de hoogte van de vorderingen en de genomen acties.
  • Je bent verantwoordelijk voor de correcte interpretatie en codering van nieuwe of gewijzigde klantengegevens. Deze data word je doorgegeven via contracten, via briefwisseling of via telefoon. Op basis van deze correcte interpretatie pas je het systeem aan op een efficiënte en accurate manier.
  • Je werkt nauw samen met de Corporate Accountmanager en de Service Delivery Manager van je Corporate klanten om je beter af te stemmen op de specifieke verwachtingen van je klant. Je verleent een ondersteunende rol bij klantenbezoeken.
  • Je garandeert kwalitatieve dienstverlening naar je Corporate klanten
    • Je voert kwaliteitscontroles uit op de structuur en contract data van je Corporate klanten in de verschillende systemen.
    • Je waakt over de correctheid van de uitgaande facturen.
    • Verlenen van E2E service voor alle lopende zaken



Functie-eisen

  • Drietalig Nederlands, Frans en Engels zowel schriftelijk als mondeling
  • Bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring)
  • 2 à 3 jaar relevante ervaring
  • Klant gerichtheid is één van je belangrijkste troeven
  • Commerciële ingesteldheid
  • Complexiteit schrikt je niet af
  • Sterk analytisch en in staat om verbanden te leggen
  • Je werkt zelfstandig maar bent tegelijkertijd een teamplayer
  • Je kan gemakkelijk prioriteiten bepalen en bent stress bestendig
  • Je bent zeer leergierig
  • Sterke communicatie vaardigheden
  • Overtuigingskracht, gedrevenheid en doorzettingsvermogen
  • Pro - actief denkvermogen
  • Affiniteit met cijfer materiaal
  • Nauwkeurig, ordelijk en goed georganiseerd
  • Ervaring MS Office met een doorgedreven kennis van Excel
  • Ervaring met IT systemen (Oracle, SAP, Webfocus ) is een troef



Arbeidsvoorwaarden

  • Een aangename werkomgeving binnen een enthousiast en dynamisch team.
  • Een compleet loonpakket met een brede waaier aan extralegale voordelen.
  • Een goed evenwicht tussen werk en privé (bv. mogelijkheid tot teleworking, uitgebreid aantal vakantiedagen,…).