Customer Service Assistent Manager in Anderlecht (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
ANDERLECHT
Publication
lundi 3 décembre 2018
Date limite
jeudi 3 janvier 2019
Réf
1462DAUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een internationale multiservice-dienstverlener in textiel-, hygiëne- en facilitaire oplossingen. Ze zijn actief in Europa en Latijns-Amerika, en zijn marktleider in het merendeel van de 28 landen waarin we onze diensten aanbieden.

Ze werken voor overheidsinstanties en commerciële organisaties van kleine tot internationale omvang en in alle sectoren. Zij bieden oplossingen op maat aan voor linnengoed, werkkleding, toilet- en vloerhygiëne, poetsdoeken, waterkoelers/koffie, cleanrooms, ongediertebestrijding en het beheer van medisch afval



Functiebeschrijving

In het kader van de uitbreiding van onze activiteiten, zijn we op zoek naar een Customer Service Assistent Manager voor ons filiaal te Anderlecht.

In deze functie speelt u een belangrijke rol, zowel administratief als logistiek voor de dienst na-verkoop naar de bestaande klanten.

Verantwoordelijkheden:

  • U beheert de dossiers van de klanten die u worden toevertrouwd.
  • U verzekert een dagdagelijkse opvolging van leveringen en omhalingen.
  • U centraliseert en behandelt de verschillende aanvragen en klachten van de klanten op vlak van facturatie, interventies, beheer van de voorraad, afspraken maken.
  • U onderhoudt en optimaliseert de klantenrelaties. In dit kader, zal u instaan voor het opmaken van rapporten, uitvoeren van analyses en tevredenheidsonderzoeken, opstellen van actieplannen, …
  • U bent verantwoordelijk voor het eventueel opmaken van de factuur of creditnota tot het opvolgen hiervan in het facturatie systeem en het innen van de onbetaalde facturen.
  • U verzekert de behandeling en de opvolging van eventuele geschillen. U onderhoudt een goede communicatie met de service-agenten, om een goede organisatie en werksfeer te verzekeren.
  • U garandeert een vlekkeloze input van de noodzakelijke informatie voor een goede dagdagelijkse flow van de leveringen naar de klanten toe (prestaties, voorziene betalingen, onbetaalde facturen enz.)



Functie-eisen

  • U bent goed georganiseerd en bent in staat om prioriteiten te stellen.
  • U kunt mensen motiveren, controleren en aansturen.
  • U kunt een goede sfeer creëren.
  • U beschikt over een commerciële houding en heeft een goede relatie met uw klanten.
  • U heeft oog voor detail en u bent perfectionistisch ingesteld.
  • U bent autonoom, dynamisch en flexibel.
  • U heeft kennis van Office en Outlook en gaat vlot om met een PC.
  • U bent tweetalig Nederlands / Frans.
  • In het verleden nam u een rol op in teamverband, in een professionele context of daarbuiten. Bv jeugdbeweging of sportvereniging.



Arbeidsvoorwaarden

Een afwisselende job in een groeiende onderneming met verschillende doorgroeimogelijkheden naargelang uw capaciteiten. Een goede werksfeer. Een interne opleiding. Een interessant bonuspakket bestaande uit een bruto salaris vergezeld van een variabel loon, gelinkt aan vooropgestelde doelstellingen, maaltijdcheques, groepsverzekering, verplaatsingskosten of onkosten openbaar vervoer

Emplois similaires

Emplois similaires