Coördinator Customer Service Halluin bij Vandersanden Group

Recruteur
Vandersanden Group
Région
France (FR)
Publication
vendredi 7 décembre 2018
Date limite
lundi 7 janvier 2019
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Bedrijfsinformatie

Vandersanden is een van de meest vooruitstrevende baksteenfabrikanten in de wereld. We maken gevelstenen, baksteen strips, straatstenen en isolerende gevelsystemen. Met in totaal 9 productielocaties zijn we het grootste baksteen producerende familiebedrijf in Europa.

In totaal produceren wij ruim 500 miljoen bakstenen per jaar (ca. 160 miljoen omzet) voor de Europese markt en zelfs ver daarbuiten. We doen dit met 600 gepassioneerde medewerkers in verschillende productielocaties en kantoren. We zijn gevestigd in België (hoofdkantoor), Nederland, Frankrijk, Duitsland en Engeland.

Ons motto ‘het mooiste maak je samen’ verwijst niet alleen naar de respectvolle samenwerking met onze mensen, klanten of relaties, maar zeker ook naar ons streven om elke dag de impact op het milieu verder te verkleinen. Zo durven we keuzes te maken en te investeren.

Functieomschrijving

  • Na een interne opleidingsperiode ben je verantwoordelijk voor het beheer van ons kantoor in Halluin.
  • Je begeleidt, coacht en coördineert een team van 2 binnendienstmedewerkers.
  • Je realiseert het verkoopplan en je implementeert doelstellingen.
  • Je volgt de bedrijfsprocessen op en je streeft naar een optimale klantenservice.
  • Je stelt offertes op, verwerkt orders, beantwoordt klantenvragen en verschaft de nodige commerciële informatie.
  • Je staat in voor de administratieve opvolging na verkoop en de facturering.
  • Je registreert relevante klanteninformatie in het CRM-pakket.
  • Je betrokkenheid vertaalt zich in een onberispelijke staat van de showroom en je creativiteit zorgt ervoor dat onze showroom ons visitekaartje bij uitstek is.
  • Je werkt voorstellen uit om de werking van de afdeling continu te verbeteren.
  • Je werkt nauw samen met de Sales Manager en je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Profielomschrijving

  • Je beschikt over een professioneel bachelor diploma en je hebt ervaring op een customer serviceafdeling.
  • Je bent tweetalig: Frans/Nederlands.
  • Je draagt klantenservice hoog in het vaandel en voelt je goed in een rol met dagelijks rechtstreeks (klanten)contact.
  • Je hebt leidinggevende kwaliteiten en je kan doelgericht sturing geven aan je medewerkers.
  • Je communiceert zowel intern als extern vlot en professioneel.
  • Je hebt goede administratieve vaardigheden en je werkt nauwkeurig.
  • Je bent een echte teamplayer die openstaat voor overleg en initiatief.
  • Je bent analytisch ingesteld en je hebt goede organisatorische vaardigheden.
  • Je hebt ervaring met de courante MS Office tools.
  • Je bent bereid 1 zaterdagvoormiddag om de 3 te werken.

Aanbod

  • Je komt te werken in een ambitieuze, informele en dynamische professionele werkomgeving met veel ruimte voor ondernemerschap en eigen initiatief.
  • Vandersanden kent een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden. 

Interesse?

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://vandersandengroup.heeft-nieuwe-jobs.be/s/4991/910/nl/coordinator-customer-service-bij-vandersanden-group/

Keywords

Coördinator Customer Service bij Vandersanden Group, Customer Service, Klantendienst, Klantenopvolging, Klantenbehoud, Halluin, Binnendienst Medewerker, Inside Sales, CRM-pakket, Klantenservice, Sales, Verkoop, Tweetalig