Service Desk Agent

Région
Bruxelles (BE)
Publication
mercredi 19 décembre 2018
Date limite
samedi 2 février 2019
Type de contrat
CDI, Indépendant
Temps de travail
Temps plein

Uw missie:
• Je behandelt incident- en request aanvragen van interne gebruikers van de IT-infrastructuur van onze klanten gesitueerd in de Brusselse regio.
• Je biedt aan interne gebruikers support voor wat betreft hardware & software issues.
• Je zorgt in eerste instantie voor oplossingen en je maakt analyses van gemelde storingen en wijzigingsaanvragen mbt computers en applicaties.
• Je stelt je eigen prioriteiten via het gebruik van de Service Management Tool, waarbij je rekening houdt met de gehanteerde ITIL processen.
• Je verzorgt relevante, kwaliteitsvolle en tijdige communicatie zodat het niveau van de dienstverlening hoog blijft.
• Je neemt op een innoverende en constructieve manier deel aan het Support teamoverleg.
• Je zorgt er samen met je team voor dat de gestelde targets behaald worden.
• Je roept tijdig de hulp in van andere resolvergroepen zodat escalaties kunnen voorkomen worden.
• Je geeft frontline support via inkomende oproepen/mail en selfservice portal.

 

Uw profiel:
• Je hebt een grote interesse in ICT en beschikt eventueel over een eerdere service desk ervaring.
• Je hebt kennis van netwerken, telefonie, Windows op beheerniveau en de ITIL-proces methode.
• Je bezit een zeer goede schriftelijke en mondelinge kennis van Nederlands, Frans en Engels.
• Je kan vlot met MS Office programma’s werken.
• Kennis van AD en citrix zijn een pluspunt.
• Je neemt graag initiatief, werkt oplossingsgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
• Je organiseert zelfstandig je werk, zonder het ondersteunen van collega’s uit het oog te verliezen.

 

Wij bieden :
• De behandeling van uw kandidatuur zal in alle vertrouwelijkheid gebeuren.
• Een interessante positie met veel uitdagingen in een snel-groeiend bedrijf met internationale uitstraling.
• Een stimulerende werkomgeving met een zeer goede team spirit, ondersteund door verschillende interne events (teambuilding,...).
• Een dynamische cultuur die focust op persoonlijke ontwikkeling.
• Een uitgebreide waaier aan opleidingen en carrièremogelijkheden.
• Gerichte opleidingsmogelijkheden voor starters zonder ervaring op de Service Desk zijn mogelijk.

 

Postulez à l’offre: Service Desk Agent

Vous avez déjà téléchargé un CV? Connectez-vous pour postuler instantanément

Postuler

Envoyer à partir de l'ordinateur

Ou importer depuis le Cloud

Votre CV doit être au format .doc, .pdf, .docx, .rtf, et ne pas dépasser 1Mo


4000 caractères restants

Autres communications marketing

Nous aimerions vous envoyer par e-mail des informations sur les postes disponibles et les services de www.references.be.

Tous les e-mails contiendront un lien dans le pied de page vous permettant de vous désabonner à tout moment


En postulant aux offres d’emploi sur www.references.be, vous acceptez nos conditions générales et notre politique de confidentialité.