Service Desk Agent

Région
Bruxelles (BE)
Publication
mercredi 19 décembre 2018
Date limite
samedi 2 février 2019
Type de contrat
CDI, Indépendant
Temps de travail
Temps plein

Uw missie:
• Je behandelt incident- en request aanvragen van interne gebruikers van de IT-infrastructuur van onze klanten gesitueerd in de Brusselse regio.
• Je biedt aan interne gebruikers support voor wat betreft hardware & software issues.
• Je zorgt in eerste instantie voor oplossingen en je maakt analyses van gemelde storingen en wijzigingsaanvragen mbt computers en applicaties.
• Je stelt je eigen prioriteiten via het gebruik van de Service Management Tool, waarbij je rekening houdt met de gehanteerde ITIL processen.
• Je verzorgt relevante, kwaliteitsvolle en tijdige communicatie zodat het niveau van de dienstverlening hoog blijft.
• Je neemt op een innoverende en constructieve manier deel aan het Support teamoverleg.
• Je zorgt er samen met je team voor dat de gestelde targets behaald worden.
• Je roept tijdig de hulp in van andere resolvergroepen zodat escalaties kunnen voorkomen worden.
• Je geeft frontline support via inkomende oproepen/mail en selfservice portal.

 

Uw profiel:
• Je hebt een grote interesse in ICT en beschikt eventueel over een eerdere service desk ervaring.
• Je hebt kennis van netwerken, telefonie, Windows op beheerniveau en de ITIL-proces methode.
• Je bezit een zeer goede schriftelijke en mondelinge kennis van Nederlands, Frans en Engels.
• Je kan vlot met MS Office programma’s werken.
• Kennis van AD en citrix zijn een pluspunt.
• Je neemt graag initiatief, werkt oplossingsgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
• Je organiseert zelfstandig je werk, zonder het ondersteunen van collega’s uit het oog te verliezen.

 

Wij bieden :
• De behandeling van uw kandidatuur zal in alle vertrouwelijkheid gebeuren.
• Een interessante positie met veel uitdagingen in een snel-groeiend bedrijf met internationale uitstraling.
• Een stimulerende werkomgeving met een zeer goede team spirit, ondersteund door verschillende interne events (teambuilding,...).
• Een dynamische cultuur die focust op persoonlijke ontwikkeling.
• Een uitgebreide waaier aan opleidingen en carrièremogelijkheden.
• Gerichte opleidingsmogelijkheden voor starters zonder ervaring op de Service Desk zijn mogelijk.