Customer Service Medewerker Binnendienst Energie bij Octa+

Recruteur
Octa+
Région
Vilvorde (Commune), Hal-Vilvorde
Publication
lundi 24 décembre 2018
Date limite
jeudi 24 janvier 2019
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Bedrijfsinformatie

OCTA+ is de enige onafhankelijke en 100% Belgische maatschappij die zowel brandstof, stookolie, elektriciteit als aardgas levert aan particuliere en professionele klanten. OCTA+ gaat voluit voor zeer scherpe prijzen, een uniek multi-energie aanbod, een gepersonaliseerde service en hecht eveneens het grootste belang aan service en klantenrelaties.

Ondertussen investeren we ook in slim (elektrisch) laden en slimme mobiliteit via 2 start-ups: Blue Corner en Modalizy.

Vandaag nemen we op die manier als Belgische onderneming een mooie positie in tussen alle grote (internationale) spelers en werken we al aan de energie- en mobiliteitsbehoeften van morgen.

Meer dan 100.000 klanten vertrouwen op onze 130 jaar ervaring en onze persoonlijke dienstverlening en  zo blijft onze stabiele en familiale KMO jaar na jaar fors groeien. Daarom zien we de toekomst vol vertrouwen tegemoet!

Functieomschrijving

Als Schrijfvaardige Customer Service Medewerker Binnendienst Energie ben jij het eerste interne ondersteunende aanspreekpunt voor onze energieklanten. Voor je collega's van de telefonische customer service (1ste lijn) en commerciële collega's bied je de nodige ondersteuning (administratief, analytisch, probleemoplossend, ...).

Jouw taken zijn o.a. :

  • Je beantwoordt voornamelijk schriftelijk vragen van klanten onze dienstverlening, facturen, e.a.
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief.
  • Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten.
  • Je ondersteunt eveneens je 1ste lijn collega's van de klantendienst, vnl. bij complexere dossiers : bv bij meerdere vestigingen, klant specifieke afspraken (bv. betalingstermijn, garanties, opzegvergoedingen, ...).
  • Je zorgt er als team voor dat je door goede communicatie en samenwerking voor de klant tot de beste oplossing komt. Door een proactieve en enthousiaste houding werk je actief mee aan het verhogen van de klanttevredenheid.
  • Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden.
  • Uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u.

Profielomschrijving

  • Je hebt reeds ervaring in een customer service binnendienst en bij voorkeur affiniteit met de energiesector.
  • Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Jouw geschreven Nederlands is onberispelijk en je kan je goed uitdrukken in het Frans.
  • Je bent administratief en organisatorisch sterk en nauwgezet.
  • Je hebt zowel een analytische als commerciële ingesteldheid.
  • Je werkt zeer vlot met MS Office, CRM en billing systemen.
  • Je werkt graag zelfstandig met eigen verantwoordelijkheden en treedt vlot in contact met collega's om problemen opgelost te krijgen.

Aanbod

  • Je krijgt een grondige opleiding van A tot Z in onze klantendienst, zowel theoretische als on-the-job.
  • Je contract is van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loonpakket inclusief cafetariaplanvoordelen, mobiliteitsvoorzieningen.
  • Je functie is afwisselend, de sfeer vriendelijk, direct, en je komt terecht in een stabiele én groeiende organisatie.

Interesse?

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://octaplus.heeft-nieuwe-jobs.be/s/5074/940/nl/customer-service-medewerker-binnendienst-energie-bij-octa/

Keywords

Customer Service Medewerker Binnendienst Energie bij Octa+, Customer Service, Commercieel, Commercieel Medewerker Binnendienst, Binnendienst, Inside Sales, Sales, Energie, Energiesector, CRM, MS Office, Klantendienst, Klantenservice, Customer Care, Customer Support