Customer Service Medewerker B2B bij Reckitt Benckiser

Recruteur
Reckitt Benckiser
Région
Anderlecht
Publication
mercredi 26 décembre 2018
Date limite
samedi 26 janvier 2019
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Bedrijfsinformatie

Het leven verandert, wordt sneller en veeleisender.  Reckitt Benckiser levert oplossingen die mensen helpen om deze nieuwe uitdagingen aan te gaan. Ze zijn dan ook een van de snelst groeiende bedrijven in een van de snelst groeiende markten. Door middel van innovatie stuwen zij de gezondheid van consumenten in de goede richting.

Eigenlijk komt het erop neer dat Reckitt Benckiser de markt van consumentengezondheid hertekend heeft door een diepgaande consumentenkennis te combineren met de snelheid van beslissen die ze verworven hebben in FMCG. Reckitt Benckiser’s ondernemingscultuur plaatst ideeën voor hiërarchie, wat hen toelaat de beste ideeën snel te ontwikkelen.  Het is net daarom dat hun merken marktleiders zijn in de meeste categorieën.

Functieomschrijving

  • Als Customer Service Medewerker B2B ben jij verantwoordelijk voor de dienstverlening aan een of meerdere van onze voornaamste klanten. Daarbij draag jij er zorg voor dat aan al hun vereisten tegemoetgekomen wordt en dat alle bestellingen correct verwerkt worden.
  • Je leidt de ontwikkeling en implementatie van continue verbeteringsopportuniteiten en processen gelinkt aan dienstverleningsobjectieven in goede banen.
  • Als Customer Service Medewerker B2B volg jij op dagdagelijkse basis de vereisten van specifieke RB-topklanten op en sta je in voor de opvolging en verwerking van hun bestellingen.
  • Je analyseert wat een goede dienstverlening drijft en neemt het voortouw bij verbeteringsinitiatieven die erop gericht zijn een hoogkwalitatieve dienstverlening aan te bieden.
  • Een uitstekende samenwerking met de voornaamste belanghebbenden en zij die het niveau van dienstverlening beïnvloeden is uitermate belangrijk om de tevredenheid van onze klanten te optimaliseren.  We hebben het dan over commerciële teams, Supply Planning, alsook de leveranciers van bevrachting- en stockagediensten.
  • Als Customer Service Medewerker B2B rapporteer je de wekelijkse KPI's m.b.t. het niveau van dienstverlening en de klantenindicatoren intern en extern.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van stocktekorten, waarbij je dringend benodigde producten toewijst aan BENL-klanten.
  • Je werkt de KPI scorekaarten bij voor de belangrijkste RB-klanten.
  • Je onderzoekt en valideert kredietvorderingen en zoekt naar oplossingen om het aantal bestellingfouten tot een minimum te beperken.
  • Als Customer Service Medewerker B2B onderhoud jij contacten met interne en externe account managers om de wensen van de klanten beter te kunnen begrijpen en kansen te identificeren.

Profielomschrijving

  • Als Customer Service Medewerker B2B beschik je minstens over een Bachelorsdiploma en kan terugblikken op relevante ervaring bij een Klantendienst, bij voorkeur binnen de FMCG.
  • Ervaring met relevante Customer Service softwarepakketten is een pluspunt.
  • Je bent een commercieel ingestelde teamspeler die van aanpakken weet en resultaatgericht tewerk gaat.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

  • Reckitt Benckiser biedt een aantrekkelijk verloningspakket en een aangename werksfeer.
  • In deze interessante functie maak jij deel uit van een team waarin samenwerking en probleemoplossing centraal staan.

Interesse?

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://rb.heeft-nieuwe-jobs.be/s/5065/1758/nl/customer-service-medewerker-b2b-bij-reckitt-benckiser/

Keywords

Customer Service Medewerker B2B bij Reckitt Benckiser, Customer Service, B2B, KPI, Dienstverlening, Customer Support, Customer Care, Klantendienst, FMCG, Commercieel, Sales

Emplois similaires

Emplois similaires