Customer Service Manager B2B bij Recruitment Solutions Company

7 jours restants

Recruteur
Recruitment Solutions Company
Région
Anderlecht
Publication
mercredi 26 décembre 2018
Date limite
samedi 26 janvier 2019
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
  • Als Customer Service Manager B2B houd je toezicht over de opvolging van bestellingenleveringen en geschillen voor de nationale grootdistributie. Hierbij garandeer je de best mogelijke service.
  • Daarnaast volg je ook de databank met producten, klanten, tarieven en kortingen op.
  • Je bouwt de dienstverlening uit door de vaardigheden van het personeel te stimuleren en meer tools en technieken te integreren.
  • Als Customer Service Manager B2B speel je proactief in op de evolutie van het cliënteel en de interne en externe omgeving, start je de logistieke samenwerking met onze klanten op en volg je deze nauwlettend op.
  • Je definieert bovendien de logistieke strategie per klant door de verwachtingen van de leveranciers te evalueren en door te overleggen met andere industriële spelers.
  • Je neemt deel aan commerciële onderhandelingen met bepaalde nationale klanten en onderhandelt de logistieke aspecten.
  • Je participeert in acties in het kader van logistieke samenwerking door klanten te bezoeken, verslagen en overzichten op te maken.
  • Je leidt en/of creëert transversale werkgroepen (Euro, logistieke circuits, tarieven, logistieke units, codificatie...).
  • Ter verbetering van onze dienstverlening stel je actieplannen op en plan je opleidingen en seminaries voor de verkoopteams om op de hoogte te blijven van de logistieke evolutie.
  • Als Customer Service Manager B2B rapporteer je rechtstreeks aan de Logistiek Directeur en werk je nauw samen met de Verkoopteams, Marketing, IT, andere logistieke afdelingen.

Profielomschrijving

  • Als Customer Service Manager B2B beschik je over een Master in Handels- of Ingenieurswetenschappen.
  • Je kan rekenen op minstens 5 jaar professionele ervaring.
  • Je beheerst algemene kennis over distributie en specifieke kennis over logistiek.
  • Je kan uitstekend onderhandelen.
  • Je bent een commercieel ingestelde teamspeler die van aanpakken weet en resultaatgericht tewerk gaat.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

  • Onze klant biedt een boeiende en verantwoordelijke functie met ruimte voor initiatief en veel verantwoordelijkheid.
  • Je geniet een aantrekkelijk verloningspakket en een aangename werksfeer.
  • In deze interessante functie maak jij deel uit van een team waarin samenwerking en probleemoplossing centraal staan.

Interesse?

Laat je CV en motivatiebrief dan achter op onze sollicitatiepagina: http://recruitmentsolutionscompany.heeft-nieuwe-jobs.be/s/5072/1759/nl/customer-service-manager-b2b-bij-recruitment-solutions-company/

Keywords

Customer Service Manager, Customer Service, B2B, Dienstverlening, Customer Support, Customer Care, Klantendienst, FMCG, Commercieel, Sales, Bestellingen, Leveringen, Logistiek, Logistics, Sales, Service

Emplois similaires

Emplois similaires