Customer Support voor telecomoperator in centrum Brussel (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
BRUXELLES
Publication
vendredi 11 janvier 2019
Date limite
lundi 11 février 2019
Réf
132FBEUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer Care - Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is de gespecialiseerde telecomoperator van de hulp- en veiligheidsdiensten.



Functiebeschrijving

Het Service Centre is drieledig samengesteld, met een technische ploeg (1ste en de 2de lijn) en een ondersteunend team, het “Contact Centre”.

Het Contact Centre is het aanspreekpunt voor al onze bestaande en potentiële klanten/gebruikers. De medewerkersvervullen drie basisopdrachten, met name:

  1. Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing systeem. Dit kunnen zowel technisch en niet-technische vragen zijn, vragen omtrent facturen, vragen omtrent abonnementen... U maakt hiervan een correcte analyse. In eerste instantie probeert u zelf een antwoord te bieden.
  2. de interne en externe communicatie omtrent de systemen. Bij incidenten, implementatie van nieuwe systemen, of preventieve onderhoudswerken, waarschuwt u schriftelijk de klanten voor de voorziene hinder.
  3. het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse platformen (radio, paging, MVNO, softwarelicenties). U bent in staat deze taken zelfstandig, nauwkeurig en klantvriendelijk uit te voeren



Functie-eisen

  • Graduaatsniveau Office management, talen
  • U komt in aanmerking voor een startbaanovereenkomst. Ervaring met klanten is een pluspunt maar geen vereiste. Uw gebrek aan ervaring wordt ruimschoots gecompenseerd door uw enthousiasme.
  • U hebt belangstelling voor een functie bij een telecommunicatieoperator en bent bereid om de nodige technische kennis op te doen om onze klanten eerstelijnsassistentie te verlenen.
  • U hebt affiniteit met het werken in een technische helpdeskomgeving.
  • U beschikt over een grondige mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands en een goede beheersing van het Frans.
  • U bent een teamplayer, contactvaardig, klantvriendelijk en resultaatgericht.
  • U heeft een goede kennis van Microsoft kantoorsoftware (Outlook, Word, Excel).. Kennis van Access is een pluspunt.



Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden u een interessante functie ,een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen.