Administratief Beheerder Levensverzekeringen Brussel (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
BRUSSEL
Publication
vendredi 11 janvier 2019
Date limite
lundi 11 février 2019
Réf
14D65EUNQ-BE
Contact
Unique Asse Office
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Ons bedrijf is een Belgische speler in de totale waaier van verzekeringen.



Functiebeschrijving

Je beheert algemene administratieve taken om extra ondersteuning te bieden binnen het departement levensverzekeringen:

  • Evalueren en dispatchen van binnenkomende mails;
  • Invoeren van klantengegevens;
  • Registreren en behandelen van documenten;
  • Beantwoorden van vragen van klanten.


Functie-eisen

- Liefst Bachelorniveau of diploma secundair onderwijs aangevuld met relevante ervaring in de dienstensector;

  • Talenkennis: 2-talig NL/FR of alleszins eerste taal NL/FR met goede basiskennis van de andere taal;
  • Basiskennis Excel en Outlook;
  • Competenties die bij jou horen zijn accuraat, autonoom en klantgericht.


Arbeidsvoorwaarden

Wij voorzien een leuke functie bij een groot en gerenommeerd bedrijf in verzekeringen in het centrum van Brussel. Je krijgt een mooi loon, met 100% terugbetaling vervoerskosten, mogelijkheid om aan verlaagd tarief te eten in het bedrijfsrestaurant en maaltijdcheques.

Emplois similaires

Emplois similaires