Consumer & Content Support (NL/FR)

Région
Flemish Brabant, Diegem
Salaire
€2000 - €2800 per month
Publication
mardi 5 février 2019
Date limite
mardi 5 mars 2019
Réf
542154/001
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Consumer & Content Support (NL/FR) ben je verantwoordelijk voor het beheer van inkomende vragen en problemen van consumenten over het gebruik van services. Je verzorgt de communicatie naar de klant, naar de technische ontwikkelaars en interne departementen.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is marktleider in zijn sector, gelegen in Diegem en ondersteunt marketingacties van bedrijven.

Omschrijving

Taken van de Consumer & Content Support (NL/FR):

  • verantwoordelijk voor het beheer van inkomende vragen & problemen van consumenten over gebruik van digital services.
  • behandelen en opvolgen (per mail) van problemen.
  • interne communicatie onderhouden met o.a. sales, ontwikkelaars, externe helpdesk, etc.
  • rapporteren en analyseren van cases
  • doorgeven van technische problemen aan de ontwikkelaars
  • trouble shooting & escalatie
  • dagelijkse voorbereiding tot uitbetaling van cashback acties en wekelijkse rapportering
  • bijwonen van meetings over de uitrol van acties
  • controleren en opvolgen van de kwaliteit van de externe partner
  • opvolging van facturatie van externe partner
  • voorbereiding van interne facturatie aan de hand van rapporteringen
  • opvolgen en analyseren van de activiteiten van de concurrentie

Profiel van kandidaat

Voldoe jij aan de volgende verwachtingen?

  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring
  • Je hebt een perfecte schriftelijke kennis van het NL en het FR, een goede kennis van het EN is een pluspunt
  • Je hebt een goede kennis van het Ms Office pakket en kan vlot met Excel werken
  • Je hebt affiniteiten met mobile devices en webtools
  • Je hebt interesse in digitale marketing
  • Je bent stressbestendig en haalt je deadlines
  • Je bent klantgericht
  • Je bent idealiter in het bezit van een rijbewijs B

Aanbod

Als Consumer & Content Support (NL/FR) ontvangt u een aantrekkelijk salarispakket met interessante extra legale voordelen. U komt terecht in een leuke, dynamische omgeving waar u opleidingen krijgt en mogelijkheden om uzelf verder te ontplooien.