Customer Care - Aftersales medewerker
- Employeur
- Page Personnel Belgium
- Lieu
- Flemish Brabant, Strombeek-Bever
- Salaire
- €2000 - €2500 per month
- Date de clôture
- 11 mars 2019
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Service clientèle
- Secteur
- FMCG, Non-Food
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Als Customer Service - Aftersales medewerker ben je het aanspreekpunt voor de klanten, trade partners en interne diensten in het kader van After Sales.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is een innovatief bedrijf, wereldwijd actief in home appliances en met EMEA kantoor in het noorden van Brussel.
Omschrijving
De belangrijkste verantwoordelijkheden van de Customer Care - Aftersales medewerker:
- aanspreek punt voor escalatie-dossiers via mail & tel
- coordinatie en opvolging van dossiers over de departementen heen
- opvolging communiceren naar interne (collega's) en externe (verders, consument, ..) partners.
- nakijken van vragen (facturen, ...) en opmaken credit/debetnota's
- order desk voor spare parts en communicatie naar service partners / consumenten: verlenen van informatie, klachtenbehandeling en logistieke opvolging
Profiel van kandidaat
De ideale Customer Care - Aftersales medewerker:
- je hebt een zeer goede kennis van Nederlands en Frans, goede basis Engels
- idealiter een eerste ervaring in een gelijkaardige functie (Customer Service/customer care/after sales/..)
- je bent communicatief en klantgericht
- sterke problem solver
- pit en gezonde assertiviteit
- een leergierige houding
Aanbod
Als Customer Care - Aftersales medewerker kom je terecht in een afwisselende job bij een multicultureel, dynamisch bedrijf in Grimbergen.
Je krijgt verantwoordelijkheid en beslissingsbevoegdheid in jouw functie, maar krijgt ook de kans om op termijn intern door te groeien.
Daarnaast ontvang je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.
Entreprise
At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world. We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.
As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.
We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support
Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.
- Website
- http://www.pagepersonnel.be/index.html
- Téléphone
- +32 2 290 97 26
- Lieu
-
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte