Logistiek Coordinator Zellik (m/v)

Recruteur
UNIQUE
Région
ZELLIK
Publication
lundi 11 février 2019
Date limite
lundi 11 mars 2019
Réf
156F96UNQ-BE
Contact
Unique Asse Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Een grote speler in consumer electronics en media met reële doorgroeimogelijkheden, waar initiatief en persoonlijke inbreng naar waarde worden geschat.



Functiebeschrijving

Samen met de e-finance manager ben je verantwoordelijk voor alle operationele logistieke processen (opvolgen en gidsen van de logistieke operaties, transport van goederen, afhandeling van een aankoop) van de webshop. Concreet volg je de systemen op die voortkomen uit het logistieke proces. Je werkt hiervoor nauw samen met je collega's van de andere afdelingen alsook met externe partners: het contact center (beantwoorden alle vragen van klanten), het logistics center (waar alle producten worden opgeslagen) en transportfirma's (die de aangekochte producten bij de klant leveren of de winkels bevoorraden). Concreet bestaat je takenpakket uit de volgende zaken:

  • Dagelijks operationeel houden van logistieke processen, het administratie opvolgen van de externe service providers (Logistics Center - Transportfirma).
  • Garanderen dat alle processen operationeel verlopen. Erover waken dat de vooropgestelde standaarden in het gehele proces steeds worden gegarandeerd.
  • Updaten van de systemen: opvolgen van het uitvoeringsplan, samenbrengen van de juiste interne partners en waken over de vooruitgang, testen van de verbeteringen - onderhouden van de automatische e-mails naar klanten (de standaarden bekijken, voorstellen van verbeteringen, wijzigingen aanbrengen).
  • Opvolgen van de vooropgestelde KPI's met de verschillende externe partners (Logistics Center - Transportfirma). Voorstellen opmaken tot nieuwe KPI's die ons een betere en snelle operationele afhandeling en 'customer satisfaction' geven.


Functie-eisen

- Je hebt reeds ervaring in een operationele (logistieke) omgeving (indien dit in een webshop omgeving is, dan vormt dit een pluspunt).

  • Je bent organisatorisch sterk en hebt oog voor detail.
  • Je werkt graag in teamverband en met externe partijen.
  • Je bent flexibel, stressbestendig en hebt uitstekende communicatievaardigheden.
  • Jouw focus is de klant en je zet je competenties in om de verschillende betrokken partners eveneens klantgericht te houden.
  • Je bezit een goede kennis van MS Office, voornamelijk Excel en Powerpoint.
  • Je bent Nederlandstalig - Franstalig met een goede kennis van het Engels.


Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden jou een vast contract na een positieve interimperiode. Hierbij bieden wij natuurlijk een loon evenwaardig een jouw ervaring met hierbovenop maaltijdcheques. Bij een vast contract komen hier nog enkele extralegale voordelen bovenop zoals een personeelskorting. Wij zetten in op het belang van de werknemer en willen dat eenieder zich hier kan ontplooien.