Merchandiser (Assortment Strategy)

Recruteur
Michael Page
Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
mercredi 20 février 2019
Date limite
mercredi 20 mars 2019
Réf
565866/001
Contact
Florence van den Berghe
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Retail (non-food)

Assortment Strategy

Client Details

Mijn klant is een retail groep in de Benelux.

Description

Split: 60-70% office - 30-40% field visit (national)

Grade : Kaderfunctie

Binnen het plan van de winkel en in functie van de voornaamste kenmerken van de klantenzone (klanten en concurrentie), de implantatie van de verschillende modules bepalen en optimaliseren, beheren en miniplans uitwerken.

Verantwoordelijkheden:

  • In samenwerking met de Marketing Manager, beslissen over de aanwezigheid en de toegestane belangrijkheid aan elke beschikbare modules

  • Analyse en rendabiliteit van de modules en voorstellen van veranderingen die geschikt lijken; de ruimte van de verkoopspunten optimaliseren

  • Voor alle modules, binnen de algemene bepaalde politiek, het verkoopsmateriaal en meubilair aanraden

  • Aanraden/uitwerken/het specifieke didactisch materiaal van elke module schatten

  • Het werk van de planogrammeurs organiseren, oriënteren, controleren

  • De merchandising tactieken van category management in de winkel oprichten

  • De merchandiser is verantwoordelijk voor de kadastrale houding en de mini- plannen van elke winkel en inventaris van het didactisch materiaal

  • Dossiers uitwerken, opvolgen en beheren/nota's overdragen naar de winkels

  • Implantaties van de nieuwe assortimenten organiseren

  • Vooruitgangsvergaderingen organiseren van de bouwterreinen met de verschillende tussenpersonen in het kader van een remodeling of installaties

  • De remodelings/installaties opvolgen

  • Instaan voor de contacten en communicaties tussen de winkels en de centrale

Profile

Profiel:

  • Master degree
  • Ervaring als Store Manager in Retail (kennis van de winkels)
  • Tweetalig NL/FR + EN
  • People Management ervaring
  • Word, Excel, Outlook
  • Zin voor contacten
  • Teamspirit, goede communicatie vaardigheden
  • Luistervaardigheid
  • Zelfstandig, flexibel, beschikbaar en stressbestendig
  • Goed georganiseerd, bekwaam om het onvoorziene te beheren
  • Hoofdkantoor ligt in Brussel

Job Offer

De perfect opportuniteit (next step) voor een Winkel Directeur in Retail.

Functie met doorgroeimogelijkheden

People Management (1 direct report)

Aantrekkelijk salarispakket (incl. bedrijfswagen, bonus, verzekering,...)