Facilities Officer

Recruteur
Profile Group
Région
Bruxelles
Publication
jeudi 21 février 2019
Date limite
dimanche 7 avril 2019
Réf
RF11770
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Company details Profile Group is een Rekruterings- en Selectiekantoor dat al meer dan 30 jaar kandidaten helpt in hun zoektocht naar werk voor klanten uit verscheidene sectoren. Profile Group levert een kwalitatieve service en helpt u bij het optimaliseren van het sollicitatieproces en de vaardigheden die noodzakelijk zijn voor het afleggen van goede interviews. Voor onze klant, een prestigieus internationaal bedrijf, gevestigd in 1050 Brussel, werven we een " Facilities Officer" aan. Functie Uw day to day:
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse begeleiding van het onthaalbureau en de receptie. 
  • U coördineert het dagelijkse werk van de afdeling, inclusief inkomende en uitgaande e-mails, leveringsvoorraad en bestellingen, helpdesk-e-mails, projecten en technische vragen.
  • U houdt contact met de technische staf van het gebouw. U moet ervoor zorgen dat de kwaliteit van de dienstverlening hoog blijft. Maandelijkse vergaderingen om voor de vereiste normen te zorgen (algemeen onderhoud van het gebouw).
  • Beheer van de schoonmaakservice. Verantwoordelijkheid voor de dagelijkse schoonmaak Maandelijkse vergaderingen worden gepland met de supervisor van deze dienst.
  • U zorgt voor de controle over de diensten die door de reisbureaus worden aangeboden. U beheert normen en verzamelt feedback van interne gebruikers.
  • U zorgt ook voor het toezicht op de verkoopdiensten die door leveranciers worden verleend.
  • Verantwoordelijk voor de interne mobiliteitstoezicht in samenwerking met de projectmanager. U moet assistentie verlenen tijdens de mutatie. U bent ook verantwoordelijk voor de planning en aankoop van nieuwe benodigdheden, maar ook voor de planning van alle elektrische werkzaamheden (installaties).
  • Beheer van leveranciers en zoeken naar manieren om de dienstverlening aan interne en externe klanten te verbeteren. U beheert alle leverancierscontracten. Alle contracten moeten in de database worden geregistreerd.
  • U communiceert wekelijks de verschillende problemen, veranderingen en ideeën aan de Manager Benelux
  • U zorgt ervoor dat alle milieuprocedures worden gevolgd. Controle van jaarlijkse interne audits.
  • U houdt de database up-to-date (contracten, vervaldatums, verlengingen)
Profiel
  • Drietalig NL/EN/FR 
  • 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Participatief management en goed teammanagement
  • Gericht op procedures en oog voor detail
  • Flexibiliteit om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen
  • Professionele persoonlijke presentatie 
  • Verantwoordelijkheid nemen voor werk
Aanbod
  • Voltijds vast contract;
  • Een gevarieerde functie in een aangename werkomgeving met een zeer goede sfeer;
  • Balans tussen werk en privéleven
  • Een aantrekkelijk salarispakket met interessante extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, vergoeding van kosten van het openbaar vervoer);
  • Een werkplaats in het centrum van Brussel, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer met winkels, snacks in de buurt.