HQ Evere B2B Technische Customer Care Representatives

Recruteur
UNIQUE
Région
EVERE
Publication
jeudi 21 février 2019
Date limite
jeudi 21 mars 2019
Réf
15A936UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen.



Functiebeschrijving

Onze Klant is op zoek naar een goed 3-talige Business support medewerker voor het hoofdkantoor in Evere.

In deze functie zal je het eerste aansprekpunt zijn voor B2B klanten met technische vragen of problemen. Aan de hand van enkele vooropgestelde vragen via script zal je proberen te achterhalen waar het technische probleem zich bevindt. Bij basisproblemen zal je hen zelf ook de oplossing proberen aanreiken. Indien het om een meer complex probleem gaat, neemt een andere dienst de trouble shooting voor zijn rekening.

Belangrijk voor deze functie is dat je bereid bent om te werken met een variabel uurrooster. Je zal in in wisselende shiften werken verdeeld van 6h to 22h van maandag tot en met zaterdag waarbij je 3 zaterdagen per 8 weken werkt.



Functie-eisen

Voor deze functie hebben we personen nodig met verantwoordelijkheidsgevoel en maturiteit, die zich zowel goed voelen in een contact center omgeving (punctualiteit & structuur, team werk, multi-tasking, inbound calls en behandeling van schriftelijke aanvragen) als in de samenwerking met ons technisch team.

- Je hebt minstens een A2-diploma of hoger.

- Je hebt 1 & tot 2 jaar ervaring in de Customer Care. Je bent luistervaardig, diplomatiek en stressbestendig

- Je kijkt uit naar een stevige dosis B2B klantencontact

- Je bent pc-vaardig en kan vlot switchen van de ene applicatie naar de andere

- Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans. Daarnaast heb je ook een goede kennis van het Engels.

- Je bent bereid te werken in shiften

- Je hebt interesse in de technische zijde van het telecom gebeuren



Arbeidsvoorwaarden

• We bieden je een uitdagende functie aan in een dynamisch en stabiel bedrijf waar er ook mogelijkheden zijn om op termijn door te groeien naar andere functies;

• Talent moet worden beloond! Daarom ontvang je een competitief salaris dat aangevuld is met maaltijdcheques. Daarnaast bouw je 12 extra vakantiedagen per jaar op;

• Als werknemer geniet je ook van extra voordelen (bedrijfsgsm met gratis abonnement en korting op beltarieven voor je familie, bedrijfsrestaurant, was- en strijkdienst, sportlessen in de bedrijfslokalen, korting voor bepaalde evenementen en aankopen, …);

• Je start met een interim contract om op termijn over te schakelen naar een vast contract;