Kantoorverantwoordelijke

Région
Flemish Brabant, Zaventem
Salaire
Negotiable
Publication
lundi 25 février 2019
Date limite
lundi 25 mars 2019
Réf
566138/001
Contact
Marie-Alix Thomas
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor het beheer van je kantoor op vlak van people management, budgetten, klantencontacten, enz.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een Belgisch bedrijf actief in de dienstencheques sector.

Omschrijving

Als kantoorverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor:

- Het beheren van je kantoor (budgetten opstellen, facturatie, rendabiliteit.. )

- People management : team opleiden, planning beheren

- Bestaande klanten bezoeken

- Externe acties organiseren

- Rekrutering van nieuwe huishoudhulpen

Daarnaast help je ook mee voor de dagelijkse taken :

- klanten en huishoudhulpen zo goed mogelijk begeleiden indien er problemen zijn

- De goeie match tussen klanten en huishoudhulpen leggen

- De planning creëren, volgen en aanpassen

Profiel van kandidaat

De ideale kantoorverantwoordelijke :

- Je hebt ten minsten een Bachelor

- Je hebt al een sterke eerste ervaring

- Je bent perfect tweetalig (DU-FR)

- Je kan zelfstandig werken en initiatieven nemen

- Entrepreneur mindset

- Je bent commercieel en positief ingesteld, communiceer vlot

- Je bent administratief sterk

- Oog voor details

Aanbod

Je komt terecht in een jong, dynamisch bedrijf met een hart voor mensen.

Je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig en ondernemend te functioneren binnen een sterke structuur.

Er wordt gezorgd voor een goede begeleiding en de mogelijkheid mee te groeien met de organisatie. Toffe en dynamische collega's.

Voltijds contract van onbepaalde duur met een degelijke verloning inclusief een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen, waaronder een bedrijfswagen, smartphone, maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering.