Personeelsmedewerker: Administratie rond HR en Payroll

Région
Anderlecht
Publication
mercredi 13 mars 2019
Date limite
samedi 13 avril 2019
Réf
132C6JOBM-BE
Contact
Joke Willemoens
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
  • Je houdt de personeelsdossiers up to date en je zorgt dat die de juist informatie bevatten (loon, functie, interne verschuivingen, contract, sociale documenten,…)
  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers die vragen hebben rond afwezigheid, verzekeringspakket, extralegale voordelen, pensioen, zwangerschap,…
  • Je bereidt de verloning voor en je volgt alles op samen met het sociaal secretariaat
  • Je werkt actief mee aan HR projecten, die samenhangen met je functie
  • Je werkt nauw samen met de Boekhoudafdeling, waarbij je de facturatie checkt van externe partners



Functie-eisen

  • Je hebt een stabiele werkervaring binnen HR (zowel soft als hard) en je kennis sociale wetgeving is zeer goed
  • Je bent een polyvalente medewerker, sterk in analyse, cijfers en rapportering
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Frans en Nederlands
  • Je werkt vlot en makkelijk met de PC, specifiek met Excel of een loonsverwerkingsprogramma
  • Je bent cijfermatig ingesteld en kan ook communiceren met de boekhoudafdeling
  • Verder ben je communicatief, vriendelijk, behulpzaam en dynamisch
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook autonoom om met je takenpakket



Arbeidsvoorwaarden

  • Een vaste functie binnen een internationaal bedrijf (starten met een tijdelijk contract van een jaar)
  • Een deeltijdse job, bespreekbaar in te vullen
  • Mooi loonpakket, aangevuld met een premie, GSM en verzekeringspakket
  • Opstart : zo snel mogelijk
  • Een prettige werkomgeving, gedreven en ambitieus, maar met oog voor een gezonder work-life balans