Area Controlling Officer Northern Europe (NE) (m/v)
- Employeur
- ACTIEF INTERIM VILVOORDE
- Lieu
- Zaventem
- Salaire
- Interessant loonspakket Variabel takenpakket
- Date de clôture
- 28 avr. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Finance / Comptabilité, Accounting Manager
- Secteur
- Industrie, Automobile
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 5 à 10 ans d'expérience
Als area Controlling Officer Northern Europe (NE) werkt je in een veelzijdige en multidisciplinaire rol. Uw verantwoordelijkheden worden verdeeld tussen IT controlling, een echte zakenpartner zijn en een Area Controller zijn die de Area Controller NE ondersteund.
U wordt gevestigd op Zaventem en rapporteert rechtstreeks aan de Area Controller NE.
IT Controlling
IT Europe en Mediterranean is gecentraliseerd in Nederland. Het IT-platform heeft 2.000 gebruikers in 15 entiteiten. Ter versterking van deze dynamische en groeiende omgeving zal je de brug slaan tussen financiën en IT met volgende taken:
- Eerste aanspreekpunt voor IT-financiële verzoeken
- Ondersteuning bieden aan het IT-beheer
- Voorbereiding budget, prognose en maandelijkse afsluiting
- Verzamelen, verwerken, interpreteren van vereiste gegevens en informatie
- Verstrekken van maandelijkse management reports
- Analyseren en communiceren van variabelen
- Verantwoordelijk voor interne IT-kosten en Timesheet database tool
- Verantwoordelijk voor follow-up van het project
- Breng transparantie in de IT-kosten en verhoog bewustwording binnen de IT-afdeling
- Set-up en optimaliseren van financiële-, zakelijke rapporten en processen
Area Controller Noord-Europa
Het Noord-Europees gebied vertegenwoordigt 10 entiteiten, waar 1.200 medewerkers zo’n 220.000 voertuigen beheren. In dit domein, werk je nauw samen met de Area Controller. De belangrijkste taken:
- Tijdig leveren van informatie aan het regionaal management
- Ondersteunen AC NE in zijn missies, projecten en rapporteringen
- Assisteren bij het budget, prognose en maandelijkse afsluiting van de maatschappij
- Maken, verbeteren en implementeren van regionale rapporten en processen
- Reageren op ad-hoc verzoeken van regionaal management
- Ondersteuning bieden aan collega’s in hun dagelijks taken
- Tenminste 2 jaar werkervaring in IT is een pluspunt
- Master in het gebied van Financiën en Economie of vergelijkbaar
- Goede kennis Excel
- Zeer goede kennis Engels en Nederlands, goede kennis van het Frans.
- Autonoom
- High level analytische vaardigheden met krachtige zakelijke mentaliteit
- Oog voor detail, maar ook weten wanneer een pragmatische aanpak is vereist
- Flexibel (snel van prioriteiten veranderen)
- Stressbestendig
- Goede organisatorische vaardigheden om aan de strikte deadlines te voldoen
- Hands-on mentaliteit
- Integriteit (omgaan met vertrouwelijke informatie)
- Bereid tot reizen (20%)
- Interessant loonspakket
- Variabel takenpakket
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte