ICT Helpdesk medewerker

Région
Cargovil
Salaire
Marktconform salaris aangevuld met: verzekeringen, laptop, maaltijdcheques, ... Komt terecht in ...
Publication
jeudi 14 mars 2019
Date limite
dimanche 28 avril 2019
Réf
6000-203674
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

Onze klant is een gekende speler in de industrie op het vlak van printsystemen en softwareoplossingen waarmee een uitgebreid gamma aan labels en markeringen kunnen bedrukt worden. Plezier, zelfstandigheid en vertrouwen zijn hier de 3 kernwaarden.

  • Eerste aanspreekpunt van IT voor de klanten
  • Klanten ondersteunen op bestaande installaties maar ook bij het uitwerken van nieuwe projecten
  • Enerzijds via het ticketing systeem alle contacten loggen:
    problemen met printerdrivers, installatie van standaard pakketten op windows besturingsystemen, netwerkissues, …
  • Instaan voor de communicatie en coördinatie van externe leveranciers
  • Zorgen voor een goede begeleiding en opvolging met de leveranciers

Als teamlid van het Service Desk team:

  • Verantwoordelijk voor rapporteren en oplossen van IT problemen met het oog op optimale klantentevredenheid
  • Registreren van inkomende problemen via een ticketing systeem en deze behandelen en opvolg
Exigence pour la fonction
  • Affiniteit met ICT.
  • Eerste werkervaring in een helpdesk omgeving is een pluspunt
  • Goede kennis van Microsoft Office, Active Directory, Windows, ...
  • Basiskennis van XML, VBA script, …
  • Basiskennis van HTM, CSS, JAVA script, …
  • Vloeiend Nederlands en zeer goede kennis Frans en Engels
  • Sociaal
  • Verantwoordelijk
  • Sterke communicatie vaardigheden
Conditions de travail
  • Marktconform salaris aangevuld met: verzekeringen, laptop, maaltijdcheques, ...
  • Komt terecht in een jong dynamisch team.
  • Mooie doorgroeimogelijkheden die je zelf mee kan bepalen op basis van prestaties