Driver Care

Région
Zaventem
Salaire
Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch bedrijf met een menselijke en teamger...
Publication
jeudi 14 mars 2019
Date limite
mardi 26 mars 2019
Réf
6000-212270
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Description de la fonction

In een wereld in verandering waar tijdswinst van groot belang is, hebben bestuurders nood aan een snelle respons en een kwaliteitsvolle dienstverlening. Driver care werd opgestart om de driver experience naar een hoger niveau te tillen. Het excelleren in het leveren van service aan de bestuurders is ons motto en ons doel.


Je takenpakket in het driver care team bestaat uit 3 grote pijlers:
Je volgt de dossiers op: tijdens de interventies door Touring contacteer je de bestuurder en/of klant en vraagt of alles goed verloopt. Vervolgens registreer je de details in onze systemen zodat een verdere opvolging kan gebeuren door de collega’s van service & delivery.
Je staat steeds paraat om de bestuurders te helpen en je beantwoordt allerlei algemene operationele vragen over hun wagen zoals bvb. over schades, tankkaarten, onderhoud, banden, declaraties enz. en je geeft hen waar mogelijk hierin ook advies en ondersteuning.
Service management: je maakt de afspraak, in overleg met de bestuurder en de leverancier, voor het onderhoud en/of de herstelling van zijn wagen en regelt voor hem de meest geschikte mobiliteitsoplossing.
Streven naar kwaliteit is een must binnen Driver Care! Indien je een klacht ontvangt, wordt deze met de grootste zorg behandeld en registreer je deze in het systeem. Het spreekt voor zich dat je actie neemt om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Je polst regelmatig naar de tevredenheid van onze bestuurders via enquêtes en je bent steeds op zoek naar opportuniteiten om onze dienstverlening te verbeteren. Verder kom je de SLA’s binnen driver care na en draag je bij om de KPI’s binnen de afdeling te bereiken.

Exigence pour la fonction

Je beschikt over een 1e ervaring binnen de automotive sector of een callcenter.
Je bent en denkt klant- en servicegericht.
Je hebt een luisterend oor en sterke communicatieve vaardigheden.
Je bent empathisch, kan je goed inleven in de situatie van een bestuurder en staat als eerste klaar om mensen met een glimlach verder te helpen.
Je komt vriendelijk en behulpzaam over en beschikt over een grote portie zelfbeheersing en stressbestendigheid.
Je kan goed zelfstandig werken, bent resultaat- en oplossingsgericht en neemt initiatief waar nodig.
Daarenboven werk je nauwkeurig.
Je bent tweetalig Nederlands/Frans en hebt een goede kennis van het Engels. 

Conditions de travail

Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch bedrijf met een menselijke en teamgerichte sfeer. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, groepsbonus, fietsvergoeding, volledige terugbetaling openbaar vervoer), …

Emplois similaires

Emplois similaires