Administrator Logistics (m/v)
- Employeur
- ACTIEF INTERIM VILVOORDE
- Lieu
- Vilvoorde
- Salaire
- Een uitdagende functie met ruimte voor initiatief en ambities in een fijne werksfeer Permanente ...
- Date de clôture
- 26 mars 2019
Afficher plus
- Fonction
- Logistique / Transport
- Secteur
- Transport / Stockage / Distribution, Logistique / Supply chain
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Description de la fonction
Onze klant is een belangrijke speler in de logistiek in de EU en UK. Voor één van hun belangrijkste Automotive klanten voorzien zij het marketing gedeelte.
Hier een greep uit jouw takenpakket:
- Schakel tussen Manager - klant - chauffeurs
- Maken van laad-/losdocumenten (zoals CMR)
- Douaneformaliteiten
- Uren chauffeurs controleren
- Specifieke rapporteringen naar de klant
- Plaats tewerkstelling : 60% Vilvoorde, 40% Genk
- Logistieke opleiding of gelijkwaardig door ervaring
- Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie
- Analytische en logische instelling.
- Nauwgezet en accuraat werken
- Sterk geheugen
- Zelf-controlerend, oplossings- en klantgericht werken
- Vlotte beheersing van het Engels
- Stressbestendig en service gericht
- Teamplayer maar kan ook zelfstandig werken
- Vlotte beheersing van MS-Office met zeer goede kennis Excel
Kennis AS400, VSB, Transics is een plus - Affiniteit met wagens is een plus
- Een uitdagende functie met ruimte voor initiatief en ambities in een fijne werksfeer
- Permanente en continue ondersteuning door coaching en opleiding
- Marktconform salaris met extralegale voordelen
- Verlof vrij te kiezen
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte