Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Administrative Assistant - Brussels

Employeur
Robert Half
Lieu
Brussels
Salaire
Negotiable
Date de clôture
18 mars 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Administration générale
Secteur
Autre
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

OfficeTeam is currently looking for an Administrative Assistant (M/F).

Our client is situated in the center of Brussels and is easily accessible with public transportation.

The company is an international scientific consulting company.

As Administrative Assistant (M/F), you will be responsible for the following tasks:

  • Working with the office managers (Brussels and UK) ensure timely company invoicing to our clients;
  • Provide office support to both the scientists and the IT development teams within Penman consulting including:
    • general document processing;
    • data entry into and recovery from Company IT systems;
    • travel arrangements;
  • Work with the IT Manager in the UK to help provide consistent IT services to the staff in Brussels;
  • Set up the logistics for meetings at the Brussels office and calls with clients worldwide:
    • Ensure that preparations are made in advance of meetings following PC's standards and procedures;
    • Help organise / prepare meeting materials;
  • Business Development;
  • Other tasks as directed by Operations Manager or the Directors.

The requested qualifications for this Administrative Assistant (M/F) position include:

  • Excellent knowledge of English (oral and written) and every other European Languages is an asset;
  • Excellent communication skills;
  • A first experience in an administrative position;
  • Experience in a scientific environment or Some understanding of scientific process is an asset;
  • Highly literate and self-starting;
  • IT literate and a working knowledge of Microsoft Office and associated tools;
  • Willingness to learn new skills;
  • International outlook;
  • Ability to work on their own initiative and also to work within teams, both locally and internationally.

Our client offers:

  • A full-time interim contract with option of a fixed-term contract;
  • An attractive package including extra-legal benefits in an international company.

Interested in this challenging position of Administrative Assistant (M/F)? Apply today!

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Entreprise

Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).

Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.

Nous trouver
Téléphone
+3242255211
Lieu
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte